הכי רצינו: עדן בן זקן משחררת סינגל חדש ושוברת שיא. צילום מסך מהקליפ

הכי רצינו: עדן בן זקן משחררת סינגל חדש ושוברת שיא

עדן בן זקן פותחת את הבוקר עם להיט קיץ חדש משלה בשם "רציתי", ובמקביל מתפרסם נתון חדש המדרג אותה בתואר נחשק שעד כה זכתה לו זמרת אחרת

עדן בן זקן היא הממתק הים תיכוני האהוב עלינו, עם ווייב שובבי וחמוד לצד להיטים שהפכו להיסטריה, אין ספק שזה כבר מציב אותה במעמד של זמרת מוצלחת ונחשקת בישראל. ואם חשבתם שתעבירו את הקיץ בלי לשמוע משהו ממלכת השושנים, אז הסירו דאגה מליבכם כי ממש ברגעים אלו השתחרר הלהיט החדש שלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בן זקן שחררה הבוקר (ג') את "רציתי" הוא שיר אהבה קליל המשלב בתוכו את הסגנונות המוכרים של הכוכבת, לפרקים גם יש רגעים שזה נשמע כמו שיר שכבר שמענו, אך מלבדו שאר השיר מלווה בעדיפה עדינה ומקביל קצבית וחייכנית עם נגיעות קלות מאוד של "קאנטרי", מה שגם ניחן באווירת הקליפ.

עדן בן זקן - רציתי
 

השיר אומנם עשוי בקצב טוב ומיוחד, אך אחרי החיקוי של בן זקן ב"ארץ נהדרת" שכלל שיר פיקטיבי המכיל בתוכו מעברים מהירים מדי בין שמחה לעצב בשיר אחד, נדמה שאיכשהו זה גם השפיע על הסינגל החדש של בן זקן שכן תחילה נראה כשיר אהבה רגיל המשביח את בן הזוג עם מילים כמו: "מאמי כמה אתה יקר לי, החום שלך בוער בי אני לא צריכה ארמון וזכיתי בך, אני זכיתי. אנחנו זה לנצח לא עוד כמה ממיליון". אך בהמשך הוא מתפתח במעבר חד למשהו שמרגיש כמו כאב מגעגוע: "אז אל תשכח בימים ששוב אבוא אלייך, שהחיים הם לא אותו דבר כאן בלעדייך.
איך הלב נשבר לי אני עוד זוכרת". זה לא יימנע מהדבר להפוך ללהיט קיץ מתקתק, בעיקר בזכות החן והאווירה החיובית שבן זקן עוטפת איתה את כולם.

החיקוי
 

אך זו לא הבשורה היחידה מפיה של הזמרת להיום, הבוקר פורסם כי עדן בן זקן שברה שיא והפכה לזמרת הישראלית הכי מושמעת ביוטיוב, תואר שהיה שייך עד כה לשרית חדד. בתחילת השבוע מס' הצפיות לתכנים בערוץ הרשמי של עדן בן זקן נשק ל-167 מיליון צפיות ובכך הפך להיות הערוץ של הזמרת הישראלית עם הכי הרבה צפיות לתכנים בערוץ.

הערוץ של עדן
הערוץ של עדן © יוטיוב

עד לאחרונה המלכה הבלתי מעורערת של הזמרות הישראליות הייתה כאמור שרית חדד שלתכני הערוץ שלה יש כ-166.5 מיליון צפיות. עדן בן זקן, שהפכה לכוכבת תוך שלוש שנים מאז השתתפותה ב"אקס פקטור", הוציאה זוכה לקצב צפיות מרשים של כמעט 167 מיליון צפיות בסך הכל בתכני הערוץ שלה.

עכשיו במקום השני
עכשיו במקום השני © רפי דלויה
תגובות