חן אהרוני: ״מקווה שנתראה על הבמות עד יומי האחרון״. צילום: ענבל מסיקה

חן אהרוני: ״מקווה שנתראה על הבמות עד יומי האחרון״

לאחרונה הוציא חן אהרוני שיר חדש, "אהבה בלב" שתפס תאוצה בזמן מואט. תפסנו אותו השבוע לשיחה על תחילת הדרך ועל השאיפות לעתיד

את חן אהרוני אנחנו זוכרים עוד מימיי העונה החמישית של התכנית ״כוכב נולד״. בשנת 2011 הוציא את אלבום הבכורה שלו וב-2012 את אלבומו השני. בשנת 2013 נבחן לתכנית הריאלטי ״אקס פקטור״ בבריטניה. בשלב מסיום החליט אהרוני לקחת הפסקה ושב אלינו עם כוחות מחודשים. לאחרונה הוציא את הסינגל החדש שלו ״אהבה בלב״. אז מה השאיפות שלו היום ואיך הכל קרה? 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אתה מרגיש שהחשיפה בתכניות בהן השתתפת תרמה לך לקריירה?
״כאשר הגעתי לכוכב נולד, ידעתי באיזה שהוא מקום שהפרסום יגיע. אך זו לא הייתה המטרה מבחינתי. הגעתי לתכניות האלו כדי לשיר, לקבל במה ושיהיה לי קהל חדש שנחשף אליי״. מוסיף, ״רציתי ליצור תוכן ולאתגר את עצמי״.

מה גרם לכך שלקחת הפסקה?
״כשהתחלתי לעבוד על הפרויקט החדש שלי, רציתי להביא את עצמי במאה אחוז. כחלק מהתהליך הזה התחלתי גם ליצור, לכתוב ולהלחין. חיפשתי אנשים חדשים לעבוד איתם ובין היתר, גם לרקוד- שזה משהו שתמיד רציתי לעשות ופחדתי. זה תהליך שדורש זמן, כתבתי שירים, התמקצעתי והרגשתי שאני מוכן לצאת לדרך חדשה עם כוחות חדשים״.

מה היה החלום שלך בתור ילד?
״תמיד רציתי להיות זמר, תמיד ידעתי שאהיה על הבמות. אבל בתור ילד, החלום הכי גדול שלי היה לשחק בטלנובלה דרום אמריקאית. ממש אהבתי את התכנית קטנטנות, ידעתי לדבר ספרדית שוטף. הייתי אומר לעצמי שאכבוש את דרום אמריקה.״ מוסיף, ״אני חושב שיש משהו בתקופה הזו בחיי, כילד, שגדלתי על כל הוויב הדרום אמריקאי הזה שמשפיע מאוד על הסגנון שלי- השמחה, הקצב והריקוד אלו דברים שאני מאד מתחבר אליהם״.

כשהגעת לאודישנים של כוכב נולד, היית בן 17. במבט לאחור, אתה חושב שזה היה מוקדם מידי?
״לא, זה היה בדיוק בזמן. אני מאמין שלכל אדם יש את הזמן שלו לזרוח, וזה היה הזמן שהתאים לי. יכול להיות שאם הייתי ניגש לאודישן מאוחר יותר, לא הייתי מרשה לעצמי להיות מספיק פתוח. הלכתי בגיל 17 עם כל האמת שלי, אני שמח שזה קרה בזמן הזה כי עשיתי דברים מהאינסטינקטים שלי ובטבעיות מוחלטת".

© ענבל מסיקה

למה בחרת להשתתף באקס פקטור בריטניה ולא באקס פקטור ישראל?
״משום שכבר הייתי בתכנית ריאליטי בישראל, מה שהייתי צריך לקחת איתי מהחוויה הזו- לקחתי. ניסיתי את מזלי בבריטניה לאחר שהוצאתי שני אלבומים. רציתי לצאת מאזור הנוחות שלי ולעשות משהו שיאתגר אותי באמת. זו מדינה חדשה, שפה אחרת, קהל אחר. זו הייתה חוויה מטורפת״. אומר אהרוני ומוסיף, ״היום אני יכול לומר בפה מלא שאני מתרכז בליצור מוזיקה כאן בארץ. התרחקתי בשביל לחזור, אך אני עדיין מאוד אוהב לשיר באנגלית".

מה מקור ההשראה שלך?
״אני ניזון מכל דבר שאני נתקל בו. זה יכול להיות סרטון מצחיק שאני רואה בפייסבוק, או שיר חדש של מישהו. כל דבר שעושה לי טוב וגורם לי לחשוב. זו יכולה להיות גם סיטואציה שקרתה ועוררה בי השראה. בזמן האחרון אני מאוד מתחבר לסגנון של אריאנה גרנדה ושל ברונו מארס".

© ענת מוסברג

אתה מרגיש היום מוכן יותר לעולם הזה?
״עברו עשר שנים, היום אני יודע איך מרגישים בכל שלב. אבל אני לא חושב על זה, אני בעיקר חושב על זה שמפרגנים לי על החומרים החדשים. מבחינתי, אני עושה את שלי וזה משמח אותי שמצטרפים אליי".

מתוכנן לך אלבום נוסף בקרוב?
״כן, העבודה כרגע היא לקראת אלבום. הייתי בלוס אנג׳לס ועבדתי שם על חומרים חדשים יחד עם ניצן קייקוב. שהוא מפיק מוזיקלי ענק , וגם חבר מאוד טוב שלי. הוא גר שם ועובד עם השמות הכי גדולים- הוא לחלוטין גאווה ישראלית מבחינתי. אני אוהב להקיף את עצמי באנשים שדוחפים את עצמם קדימה.יצרנו חומרים מדהימים, שאני מאמין שיתגבשו לידיי אלבום. ושזה יהיה בסופו של דבר המוצר המושלם שאני רוצה להוציא, לא אוציא משהו עד שהוא יהיה מושלם".

 

מה השאיפות שלך?
״השאיפות שלי זה להיות תמיד בריא ומאושר, מאחל לעצמי שהקול שלי גם ישאר בריא. הלוואי שאוכל לשיר כל החיים, הדבר שאני הכי אוהב לעשות זה לשיר ולשמח אנשים. מקווה שנתראה על הבמות עד יומי האחרון".

״אני ממליץ לכולכם ללכת עם מה שאתם מרגישים ואוהבים לעשות.״ מספר, ״פעם הייתי בשיעורי ריקוד במשך חודש פחות או יותר. והזמנתי את בני הדודים שלי לצפות במופע סוף השנה שלנו, הם צחקו על איך שרקדתי ומאז נחסמתי לעולם הזה. לכן, אני ממליץ לכל הילדים/בני הנוער שמפחדים להוציא את עצמם החוצה: אל תקשיבו לאף אחד, תהיו אתם, אתם הכי מגניבים. תעשו את מה שאתם אוהבים ורואים לנכון". 

תגיות
תגובות