בלי הלהיט יותר: ג'סטין ביבר בהכרזה מפתיעה. צילום: GettyImages

בלי הלהיט יותר: ג'סטין ביבר בהכרזה מפתיעה

בשורה קצת מאכזבת למעריצים: ג'סטין ביבר החליט לוותר על אחד מלהיטי הקיץ המזוהים איתו. את ההודעה בישר למעריצים באמצע הופעה. כל הפרטים

הלהיט שהפך לתופעה, "דספסיטו", קיבל מעמד גדול יותר ברחבי העולם כשג'סטין ביבר החליט להשתתף ברמיקס המיוחד שלו ומאז זה בכלל הפך לסנסצייה גלובלית. ביבר עצמו היה שר את השיר מדי פעם בהופעות, אך בסוף השבוע האחרון הועלה סרטון ליוטיוב מהופעתו של ביבר בפסטיבל הקיץ שבשטוקהולם ובו הודיע באופן מאוד דרמטי כי לא ישיר יותר את השיר בהופעות הבאות. אז מה גרם לו לקחת את ההחלטה הזו? 
 
 
באמצע ההופעה ביבר התוודה בפני המעריצים כי הוא לא זוכר מספיק במדוייק את מילות השיר וציין: ״אני לא יכול לעשות את 'דספסיטו', אני לא זוכר אז אני לא יכול לעשות את זה, פשוט לא יכול" אמר בהתנצלות למעריצים. אחרי שהכריז על כך בפני המוני המעריצים, אחד מהם זרק לעברו משהו כאשר היה על הבמה, מוגזם ולא נעים בכלל - אך זה קרה גם בישראל.
 
ההכרזה
 
 
 
 
אנחנו גאים בג'סטין על כך שהוא לא התבייש להגיד למעריצים את האמת ולא התעלם מהבקשות שלהם לביצוע השיר ההיסטרי. אמן בסדר גודל שלו לא ממהר לעשות את זה ואנחנו בהחלט מצדיעים לו, עם כל הצער בכך שהוא לא ישיר את זה יותר. באסוש!

 



תגובות