שלישיית תלאתה: "אנחנו לא גימיק של ריאליטי". צילום: דניאל אלסטר

שלישיית תלאתה: "אנחנו לא גימיק של ריאליטי"

ללהקת הבנים הים תיכונית נחשפנו בעונה האחרונה של "הכוכב הבא לאירוויזיון" שם הגיעו עד לחצי הגמר, אך הבנים לא עצרו שם ולאחרונה אף הוציאו סינגל בכורה מקורי. תפסנו אותם לראיון מיוחד על המציאות שאחרי הפריים טיים ואף איתגרנו אותם בכמה משימות מוזיקליות קשות. צפו

הם חברו יחד באודישנים ל"הכוכב הבא לאירוויזיון", שם גם הייתה הפריצה הגדולה שלהם אל תודעת הציבור. מהר מאוד שלישיית "תלאתה" מצאו את עצמם מרימים את המסך עד חצי הגמר של התכנית - שם נגמר המסע הטלוויוזני שלהם והחל המסע המציאותי וחובת ההוכחה של אחרי הריאליטי. לפני חודש יצא סינגל הבכורה שלהם "כדורים" שצבר תאוצה ברשת והביא איתו את הבשורה של להקת הבנים: "אנחנו כאן כדי להישאר".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

פגשנו את נתנאל פורטל (27), מיכאל אשש (23) ואוריאל נגר (18) באולפן ההקלטות של צנב ואמיר בתל אביב, שם סיפרו לנו על המציאות אליה התעוררו אחרי הריאליטי ("הוכחנו שזה ממש לא נכון שאנחנו לא גימיק"). הטייטל המחייב של השלושה זו הגדרה כ"להקת בנים". אומנם בהקשר הזה אנו רגילים לקבל להקת פופ, אלא שהם דווקא מהז'אנר הים-תיכוני המקומי שעושה שמח ובזה הם דוגלים. אך בישראל מבחן הזמן מראה שלהקות בנים לא שורדות הרבה בתעשייה המקומית, אומנם "תלאתה" לא נותנים לזה להוות פקטור על הלהקה ואומרים: "אנחנו רק מסתכלים ומכוונים קדימה".

כתב: משה אבוטבול | צילום: אורי דוידוביץ' | עריכה: אביתר כהן
 
© דניאל אלסטר
 

מה שעוד מאפיין את ההרכב הטרי (יחסית) זה העובדה שהם אוהבים לצחוק, להשתטות ולעשות כל מיני דברים קלילים באווירה שלהם, יעיד על כך צ'ינו, המנהל של החבורה שעושה מתיחות לסלבס שאיגד לתכנית טלוויזיה המשודרת ב-VOD - וזה רק עוד תוספת טובה לחבורה שמחפשת לרענן. ולכן, החלטנו לאתגר את השלישייה בכמה משימות מוזיקליות מיוחדות הכוללות: הלחנת שיר בהפתעה, חיקוי זמרים, להתקשר במפתיע למישהו ולשיר ועוד. האם הם עמדו בזה? צפו! 

תלאתה במשימות מוזיקליות. צילום: אורי דוידוביץ' | עריכה: אביתר כהן
 
תגובות