כל מה שצריך לדעת על ההופעה של מאלומה בישראל. צילום: Arkenstone Productions

כל מה שצריך לדעת על ההופעה של מאלומה בישראל

האמן הלטיני הלוהט יגיע לישראל בתחילת החורף להופעה אחת בלבד. ורגע לפני שאתם צורחים, הנה כל מה המידע החשוב על ההופעה המתוכננת וגם: מסר מיוחד מהכוכב. צפו

אם היה חסר לכם עוד רצף לטיני בשנה הזאת בישראל - הנה מגיע מי שגם בתחילת החורף הקרוב יהפוך את הבמה המקומית ללוהטת. אחרי דדי יאנקי, לאלי אספוסיטו, ג'יי באלווין ונוספים, גם הכוכב הלטיני הלוהט, מאלומה, יגיע להופעה בישראל כפי שכבר דיווחנו בעבר. אך כמה יעלה כרטיס ואיפה זה יקרה?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

MALUMA (חואן לואיס לונדוניו אריאס) הזמר היוצר, הראפר והמפיק מקולומביה בן ה-23, יגיע לראשונה לישראל להופעה אחת בלבד ב- 12 באוקטובר  2017 בלייב פארק ראשון לציון.

 

אחרי זינוק בקריירה בזכות מי שהיו הראשונים לזהות כמו ריקי מרטין ושאקירה (איתם שיתף פעולה בסינגלים שהפכו ללהיטים) - מאלומה פרץ בגדול והפך לאליל הבנות הלטיני הכי חם שיש בעולם, וממש בשיאו הוא גם מגיע אלינו. 

 

לכל מי שהתעניינו בכרטיס בכל התקופה האחרונה נספר שהמחירים גבוהים ממה שחשבנו, הכרטיס לגולדן - מכירה מוקדמת יעלה לכם 599₪, ובמכירה הרגילה ₪699, כרטיס ל-VIP יעלה במכירה מוקדמת ₪449, ובמכירה הרגילה ₪549 ולמי שמסתפק גם בדשא - במכירה מוקדמת ₪279, ובמכירה הרגילה ₪309

המכירה תחל רק ביום ראשון הקרוב בשעה 16:00 באתר זאפה.

 

תגיות
תגובות