מגשים חלומות: הסינגל החדש והמרענן של אליעד. צילום: ערן לוי

מגשים חלומות: הסינגל החדש והמרענן של אליעד

אחרי שהשמיע אותו בבכורה אמש (ב') בהופעת החימום לבריטני ספירס, אליעד משחרר היום רשמית את הסינגל החדש שלו - "תמיד חלמתי"

אליעד ממשיך לטפס אל עבר הפסגה ומוציא היום (ג') סינגל ראשון מתוך האלבום המתקרב (השלישי במספר). אלו מכם שהגיעו אמש (ב') להרים לבריטני זכו לשמוע את "תמיד חלמתי" כבר בהופעת החימום שלו, אך הבוקר הוא משתחרר רשמית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הסינגל החדש "תמיד חלמתי" נכתב והולחן על ידי אליעד בשיתוף עם ראובן (טדרוס) ארגאי ועל ההפקה והעיבוד המוזיקה עבד נחום בשיתוף עם נועם עקרבי. השיר מצוין, הכל מתחבר זה לזה בצורה מעולה והחבילה המוזיקלית הסופית טובה בהחלט. השיר מביא משהו מאוד ישיר בצורה פשוט ונכונה. סך הכל שיר מעולה, יש בו כל מה שצריך שיהיה בשיר טוב והרבה מעבר.

 

בנוסף לשיר המעולה הביא לנו נחום גם קליפ דיי טוב שמוסיך לשיר לא מעט, אז אמנם זה לא קליפ גרנדיוזי ואולי אין בו רקדנים ורקניות או לוקיישנים משוגעים אבל זה בדיוק מה שיפה בו, בקליפ נמצא רק נחום שמופיע על מסך שחור ולבן בצורה הכי פשוטה והכי יפה שאפשר לתאר. דבר המוסיף רבות לשיר המצוין.

כזכור הוציא נחום כבר שני אלבומים מצליחים מתוכם יצאו לא מעט להיטים כמו: "אור", "מתוק כשמרלי", "סימן" ועוד'. האלבום השלישי של נחום עתיד לראות אור בזמן הקרוב ונכון לעכשיו גם האלבום הזה, בדיוק כמו קודמיו צפוי להיות מוצלח במיוחד! האמת, אנחנו כבר ממש מחכים לו.

תגובות