השתלט על הרמקולים: נוה צור חושף את הפלייליסט שלו. צילום מסך מאינסטגרם

השתלט על הרמקולים: נוה צור חושף את הפלייליסט שלו

במסגרת ההשתלטות של כוכבי "מועדון החנונים-הסרט!!", נוה צור החליט להשתלט לנו גם על הפלייליסט ולחשוף בפנינו את הרשימה המוזיקלית שלו

היי חברים! חוץ מזה שאני וחברי ל"מועדון החנונים-הסרט!!" השתלטנו על פרוגי בסוף השבוע הזה, הגיע הזמן לתת במה למי שבאמת שולטת כאן - המוזיקה. הכנתי לכם את הפלייליסט המוזיקלי שלי, בתקווה שתתחברו, תהנו ואולי גם תחשפו לעוד מוזיקה מעניינת!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כפרה שלי - נצ'י נצ'

מתוך אלבומו החדש ״שפל וגאות״ (המדהים!). לא משנה איפה אני נמצא כשאני שומע אותו אני מוחא כפיים באופן לא רצוני לקצב הקסטנייטות.

 

חנן בן ארי - איזון

אני בן אדם של הכל או כלום, מאוד קשה לי למצוא את האמצע, והשיר הזה מזכיר לי שלפעמים האמצע זה המקום הכי שפוי ובטוח. חנן בן ארי מצליח ליצור פאנק היפ-הופ ולשמור על הביט ושעדיין יקראו לזה מוזיקה יהודית.

 

קדאווה - לידוי, אסטמה ושקד פררה

לא צריך להרחיב במקרה הזה יותר מדי, ערוץ הכיבוד בשיר הכי מרים שיש! קדאווה, קדאווה, קדאווה!!!

 

בדיוק כמו שאני - נצ'י נצ'

עוד שיר מאלבומו החדש של נצ׳י נצ׳ ״שפל וגאות״ שיר מדהים על קבלה עצמית. אהבתי!

 

לבד במכונית שלי - בן בלאקוול צמר ואירו

איזו הרגשה טובה זו שיש לך אהבה ואתה נוסע בכביש 6 והיא יושבת לצידך... השיר הזה מוקדש לאנשים עם המפתחות בכיס! (והרשיון בארנק).

 

smino - spitshine

לראפר smino אני נחשפתי בטעות משיטוטים שלי ב-Apple music, אני יכול לקחת קרדיט על זה שאני בין הראשונים שהכירו אותו בארץ והייתי חייב להפיץ את השמועה. משהו אחר מכל מה שהכרתי newmusic#.

 

לא צריכה - מייק, מושון ומיכאל סוויסה

שני אנשים שאני מאוד מעריך עשו שיר שאני מאוד מוקיר ואוהב. איפשהו באמצע השיר הביט משתנה וזה נהיה פשוט שיר אחר. חייב להודות שבפעם הראשונה זה קצת שרט אותי, אבל בקטע טוב כל כך!

 

Sunny Duep - Noname

ראפ צ׳יל שמעתם על דבר כזה? זה מה שהראפרית noname עושה ואני לגמרי עף על זה.

 

 נ . ו  .ה - נוה צור (אני) P:

**זהירות פרסומת לעצמי!** למי שלא שמע ולא ידע הוצאתי קליפ חדש לשיר מתוך אלבום שלי שעומד לצאת בקרוב.  נ . ו . ה - כן, ככה כותבים את השם שלי.

 

תא הקולי - נורוז

מדובר בלהיט מתוך אלבום הביכורים שלו ״ק.ק.י״ שזה רשאי תיבות של קישקוש קרימינאלי יצירתי (שבו אני גם מתארח אגב בשיר ״לבד״ ;). ״אני לא זמין״ גרסת 2017!

 

דב נמלים - מועדון החנונים

איך אפשר שלא לסיים עם השיר המתוק הזה! תודו לאלוהים שאתם לא דב נמלים ושאתם יכולים לראות את הסרט של מועדון החנונים בקולנוע.

 

לכל תכני ההשתלטות של החנונים - לחצו כאן!

תגובות