סיכומוזיקלי: מוקי הולך על המים ונתן גושן גורם להתאהב. צילום: אורית מילר

סיכומוזיקלי: מוקי הולך על המים ונתן גושן גורם להתאהב

גם בסוף השבוע הזה אנחנו בטור שעוזר לכם לעקוב אחרי כל מה שחדש במוזיקה בשבוע שחלף. והפעם: שיר חדש לפאר טסי וגיא ויהל, ושווה האזנה שגורם לחיוך להעלות

גם השבוע הבאנו עבורכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל עוד כמה סרטונים מוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מוקי - אלבומו ה-13, "הולך על המים"

מוקי הוא אחד הזמרים היותר מוכרים במוזיקה הישראלית, הוא הוציא אין סוף להיטים, זכה בלא מעט פרסים נחשקים, שפט בראליטי שירה והופיע בבמות גדולות.

השבוע הוציא הוציא את אלבומו ה 13 במספר. האלבום - "הולך על מים". באלבום החדש כוללים שירים כמו "לגעת בשמיים", "רגע של חסד", הולך על מים" ועוד'. סך הכל אלבום מצוין, מסקרן, נעים להאזנה ואיכותי. מוקי הצליח להוכיח לנו שוב את יכולות הכתיבה והשירה המעולות שלו ושגם אחרי שנים במוזיקה הוא עדיין מסקרן ומפתיע כל פעם מחדש.

לסיכום: אלבום מצוין, מגוון ונעים לאוזן. ★★★★★

 

הפרויקט של רביבו - שובי לים

מדובר בעוד סינגל מיוחד של החבורה המסולסלת כיוון שהוא בעצם קאבר לשיר מוכר ואהוב שכבר צלח את מבחן הלהיט (והזמן). הפרויקט מחייה את השיר באווירה קייצית, אותנטית וכמו שרק הם יודעים לעשות בכל  רצועה מוזיקלית שהם משחררים להמונים.

גם קליפ המילים הוא מיוחד ומציג את חבורת הבנים כמצויירת, בים ובהכי שמחת חיים שעושה נעים בלב וחיוך קצבי.

לסיכום: עשו לשיר הזה תחייה הולמת. ★★★★

 

אלעד לוי וליהי בנין - "בכל בוקר"

אלעד לוי וליהי בנין הם הזוג הכי מוכר ברשת, וזאת בגלל שהשניים מעלים סרטונים רבים לרשתות החברתיות. לאחרונה הוציא השנים סינגל משותף ראשון - "קצת ממך" שזכה לאהדה רבה והצליח בצורה די יוצאת דופן יחסית לסינגל ראשון. השבוע שחררו השניים סינגל נוסף - "בכל בוקר".

את הסינגל החדש , "בכל בוקר" כתבו והלחינו אלעד לוי, ליהי בנין בעצמם בשיתוף עם איילון ששון.
השיר מעולה, הוא כיפי, זורם, בעל לחן מצוין שמשתלב עם המילים והקולות של השניים בצורה מעולה ובעיקר ממכר. בנוסף לשיר קיבלנו גם קליפ שמוסיף רבות לאווירת השיר ולמה שמנסה להביא לנו. סך הכל באמת שיר מצוין והשניים הצעירים ללא ספק עוד יצליחו רבות גם בתחום המוזיקלי.

לסיכום: לא מפסיקים להפתיע. ★★★★★

 

גיא ויהל - "הכל יכול לקרות"

גיא ויהל הם אולי הצמד המוזיקלי הכי מסקרן במדינה, הם התגלו בראליטי "The voice" ומאז הם לא מפסיקים לעבוד, להופיע וליצור מוזיקה. הם הוציאו מספר רב של שירים, וכבשו המון פסגות, ובימים אלו עובדים על אלבומם החדש.

הסינגל החדש, "הכל יכול לקרות" נכתב והולחן על ידי גיא ויהל כאשר במילים לקח חלק גם דן תורן. השיר מיוחד, הוא ממשיך את הקו שהתחילו בו השניים. יש בו משהו מאוד מציאותי ונכון, הוא כולל מילים כנות ולחן מצוין שמשתלב ביחד עם קולם של גיא ויהל לחבילה מוזקלית מצוינת ואיכותית. בנוסף לשיר מביאים לנו השניים גם קליפ מיוחד שמתחבר לאווירת השיר והופך את השיר למסקרן עוד יותר. סך הכל באמת שיר מאוד מוצלח והשניים ללא ספק מפתיעים בכל שיר מחדש, האלבום החדש עתיד לצאת ממש בקרוב והאמת שאני כבר ממש מחכה לראות מה הם מכינים לנו להמשך והאמת כמו שזה נראה עכשיו האלבום עתיד להיות מפתיע ומיוחד.

לסיכום: מיוחדים ומפתיעים. ★★★★★

 

פאר טסי- "כמה טוב"

רגע לפני שיוציא פאר טסי את אלבומו החדש הוא משחרר לנו טעימה אחרונה בהחלט ממה שמצפה לנו מהאלבום. השבוע שחרר טסי סינגל חדש. כידוע טסי הוציא כבר שלושה אלבומים והאלבום העתידי יהיה האלבום הרביעי במספר של טסי שהתגלה לנו בעיקר מהלהיט "דרך השלום". מאז, הספיק להוציא מאז שירים מצליחים לא פחות, בינהם: "כמה טוב", "משקה יקר", "שתיתי" ועוד'.

את הסינגל החדש "כמה טוב" כתב והלחין אבי אוחיון כאשר בהלחן השיר השתתף גם מאור תיתון, על ההפקה והעיבוד המוזיקלי הופקד יעקב למאי. השיר טוב, הוא בעל לחן ומילים מתאימות זה ולזה וטסי מבצע את השיר בצורה טובה גם כן. סך הכל שיר טוב שסוגר בדרך טובה לא פחות את הטעימות שלנו מהאלבום החדש שעתיד לראות אור ממש בקרוב. 

לסיכום: שיר מוצלח. ★★★

 

שווה האזנה:

השבוע העלה נתן גושן לחשבון האינסטגרם שלו שני חלקים לשיר חדש שלו, שהוא לא העלה ליוטיוב. "לא יכולתי להתאפק עם השיר הזה", כותב גושן שבחר להעלות שיר לא מוקלט באופן רשמי, פשוט שני חלקים, בהם הוא שר לעצמו תוך ניגון על גיטרה. משהו באופן בו הוא שר, הרגיש לנו מאוד נקי, ולא מזויף, ורק הוכיח לנו איזה זמר גדול הוא. נהנו מכל שניה של האזנה בשיר.

להקת "משהו ללב" הם להקת נוער צעירה בתחילת דרכה שמעלים קאברים ואף שירים מקוריים לרשת. "ההחלתה של להקים להקה היא לא פשוטה, התעשייה כיום מלאה בכל כך הרבה אומנים ויוצרים גדולים. ובכל זאת בחרנו להקים את הלהקה מהמקום שאם נעבור יחד, נצליח", מספרים "משהו ללב". השבוע, הם העלו קאבר לשיר "זה שלנו" של נתן גושן, ושיר מקורי ראשון בשם "להיות אתה". הקאבר והביצוע כבשו אותנו! וזאת בגלל שהביצועים מצוינים ומסקרנים והלהקה החדשה ללא ספק מכניסה ציפייה לעוד. כל מה שנותר אחרי שהתמכרנו לקאבר, הוא לחכות ולראות מה יעשו בהמשך.

 
תגובות