הישר מעתיד: הראפר פיוצ'ר מגיע לישראל. צילום מסך מיוטיוב

הישר מעתיד: הראפר פיוצ'ר מגיע לישראל

פיוצ'ר, אחד מהראפרים הגדולים בעולם כיום מגיע להופעה חד פעמית בישראל. הפעם במסגרת הפינה שלנו 'מחזירים את הראפ לרחובות', הכנו רשימה של כל הדברים שאתם צריכים לדעת על פיוצ'ר לפני שהוא נוחת בארץ הקודש.

השם האמיתי והמלא של פיוצ'ר הוא נוודיוס דאמון וולבארין, אבל מאז שדבק בו הכינוי 'פיוצ'ר', הוא מודה כי אף אחד לא קורא לו בשמו האמיתי. את הכינוי הוא קיבל אחרי שהחברים והמשפחה שלו התחילו לקרוא לו "העתיד" משום שהאמינו בו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לארוסתו לשעבר, קיארה, יש קעקוע של האות N – כסמל לשמו הפרטי, נוודיוס. למרות הקעקוע הנצחי, האהבה דווקא חלפה: מערכת היחסים בין השניים החזיקה מעמד יפה ואף נולד להם ילד, אך ארבעה חודשים אחרי הלידה השניים החליטו לפרק את החבילה ולבטל את הנישואין. זמן קצר לאחר מכן קיארה יצאה עם ראסל ווילסון, שחקן פוטבול מוכר ואהוב, איתו היא התחתנה ולא מזמן השניים חגגו שנה לנישואיהם. לראפר יש ארבעה ילדים מארבע נשים שונות. ליתר דיוק, יש לו שלושה בנים ובת אחת. למרות הקריירה העמוסה, סיבובי ההופעות במדינות השונות וחוסר הזמן האישי, פיוצ'ר מצליח לנהל גם חיי משפחה ולהפגש עם ילדיו באופן עקבי. ואם תהיתם, הוא גם לא שוכח לשלם מזונות.

פיוצ'ר שיתף פעולה עם גדולי האמנים והמוזיקאים בעולם; דרייק, ג׳יזי, קנדריק לאמר, ניקי מינאז׳, דה וויקנד ועוד רבים אחרים ומספר כי יש עוד המון יצירות ושירים בתכנון לעתיד. אחד מהשירים היותר מוכרים של דרייק,
"started from the bottom", החל מכך שהשניים ישבו ביחד ופיוצ'ר אמר לבחור שישב איתם "start from the bottom" (תתחיל מההתחלה) בנוגע לרצועה שהם עבדו עליה, וכך נוצר הרעיון לשיר של דרייק.

 

פיוצ'ר נחשב לאחד מהראפרים שעובדים הכי קשה בתעשייה כיום. שני האלבומים האחרונים של פיוצ׳ר, "Future" ו-"HNDRXX" יצאו השנה בהפרש של שבוע אחד בלבד מהשני. האלבומים שברו שיא עולם והגיעו מידית למקום הראשון במצעד הבילבורד.

פיוצ'ר גדל עם אמו בלבד, ללא דמות אב. הוא גדל בשיכונים וברחובות ואף פעם לא נהנה מחיי מותרות, מה שגרם לו לחיות בגישה שונה מאנשים אחרים, כפי שסיפר בריאיונות; "אני מסתפק במה שיש ומפיק את המיטב ממה שיש לי". המחייה ברחוב לא הפריע לו והוא הרגיש בתוך איזור הנוחות שלו. בגיל 14 הוא נורה ביד ימין, מה שגרם לו להתבגר. פיוצ'ר סיפר כי המקרה הוא אחד מהסיפורים שהפכו אותו לאדם שהוא היום. אחרי שנורה הוא החל לחיות את החיים מיום ליום, "כמו חיה". היה לו קשה להאמין באנשים והוא החל לסמוך בעיקר על עצמו, מה שגרם לו לקחת את עצמו בידיים.

© יוטיוב
אחת ההשראות ואהבות הגדולות של פיוצ'ר הוא לא אחר מאשר שייקספיר. "כשהלכתי לבית הספר הייתי קורא שייקספיר ופשוט מתאהב באיך שהמילים מתערבבות אחת עם השנייה. זה מה שגרם לי בסופו של דבר לנסות לשחק עם מילים, לכתוב, ובסופו של דבר הדברים שכתבתי הפכו ליצירות", הוא מספר. הוא החל את הקריירה שלו ככותב שירים ומשם המשיך לקריירת שירה. השפעה נוספת של פיוצ'ר היא ג'ימי הנדריקס. פיוצ'ר תמיד העריץ את האומץ שלו והיכולת שלו לצאת מאיזור הנוחות שלו. "אני מעריך אותו על זה שהוא היה אמן שחור שעשה רוק אנד רול והצליח לצאת החוצה מהמסגרת וליצור, לעשות מוזיקה טובה. על זה שהוא היה שונה, הוא היה זן אחר, וזה מה שאני אוהב בנוגע למוזיקה של הנדריקס – הדרך שבה הוא ניגן על הגיטרה הייתה תמיד כל כך שונה. הוא פשוט אייקון בכל מקום".

אחרי הופעות בכל העולם, בעוד כחודשיים וחצי גם אנחנו נזכה לשמוע את פיוצ'ר. הראפר יגיע לביקורו הראשון בישראל וינחת בתל אביב. ההופעה תתקיים ב-25 לאוקטובר בגני התערוכה.

תגיות
תגובות