מלכות: ספיר סבן בסינגל בכורה, לינה מחול בינלאומית. צילום: רן יחזקאל, אוהד רומנו

מלכות: ספיר סבן בסינגל בכורה, לינה מחול בינלאומית

שתי הזוכות הבולטות שיצאו מ"דה וויס", משחררות היום סינגלים חדשים לעולם, לאחת מדובר בסינגל בכורה מהאלבום ולשנייה בעוד מה שמסתמן כלהיט בינלאומי

לגמרי במקרה, יצא שהיום (ג'), שתי יוצאות תכנית הריאליטי המוזיקלית, "דה וויס" שחררו כל אחת סינגל חדש לאוויר. לא מדובר בעוד שתי משתתפות רגילות באותו הריאליטי שכן לינה מחול זכתה בעונה השנייה של התכנית וספיר סבן בעונה הרביעית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לינה מחול עושה עוד צעד לקריירה מעבר לים, אחרי כמה סינגלים שכבר נכנסו לפלייליסט ואפשרו לה לקבל את הכבוד לחמם את "ליטל מיקס" בהופעות האירופאיות שלהן, היום היא משחררת את "I Wore It Better". כזכור, מחול הוחתמה בחברת הבוקינג המובילה והחזקה בבריטניה, "Marshall Arts" אותה חברה שמייצגת את פול מקרטני, סלין דיון, אלטון ג'ון, טיילור סוויפט, פינק ועוד.

Produced by Knightstarr
 

ספיר סבן משחררת סוף סוף סינגל בכורה מהאלבום הראשון המתוכנן. זה קורה לאחר הזכייה הענקית ב"דה וויס", הופעה בקיסריה עם שלומי שבת, וביצוע שיר הגאווה של "אריסה". לסינגל קוראים "לא חוזרת" המלווה גם עם קליפ ראשון ומושקע במיוחד המשתלב עם קולה האדיר של הזמרת. אם צריכים להמר - סבן היא יריבה ראויה לעדן בן זקן ועוד ידובר הרבה על תחרות ועל המשבצת של השתיים במוזיקה המקומית.

עורכת: תום עוזיאל | אפקטים: רונן תנחום
 

 

תגובות