הכירו את: נדב פיליפס הוא הדבר החם הבא בעולם הפופ. גיא דניאלי , יחצ

הכירו את: נדב פיליפס הוא הדבר החם הבא בעולם הפופ

הכירו את נדב פיליפס, לפני מספר חודשים הוא העלה לחשבון האינסטגרם שלו קאבר לצידה של נועה קירל, וכיום הוא כבר עם סינגל משלו. אז איך הכל התחיל ומה השאיפות שלו לעתיד?

הכירו את נדב פיליפס (17), זמר מתחיל בן 17 שמבקש להביא לארץ סגנון עדכני בניחוח של חו"ל ומשלב מספר סגנונות מוסיקליים בשירה שלו. את ההשראה הוא שואב מאמנים גדולים כמו ברונו מארס וג'ורג' מייקל. רק בחודש אריל העלה הזמר הצעיר לחשבון האינסטגרם שלו קאבר לשיר של פינק שביצע יחד עם נועה קירל וכיום סינגל הבכורה שלו, "הכל בראש", עומד על 160 אף צפיות!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת לעסוק במוזיקה ולמה?
"מוסיקה הייתה שם מהרגע הראשון בו אני זוכר את עצמי. היא ליוותה אותי ברגעים המאושרים ביותר וברגעים שהייתי צריך להרגיש חיזוק. אם זה להקשיב, לשיר, לנגן על פסנתר או ללכת להופעות שהשאירו אותי בשוק. מוסיקה זה הדבר שאני עושה בצורה הכי טובה ומרגיש שזה המקום בו אני מגשים את עצמי בצורה הכי אמיתית".

 

Jamming with @noakirel_ ❤️❤️

A post shared by Nadav Philips (@nadavphilips3) on

 
מה מושך אותך לעולם המוזיקה?
"העובדה שדרך הקול שלי, הכתיבה והרגש שלי אני מצליח לגרום לבן אדם אחר להרגיש משהו. אם זה לשמח, או להזדהות עם המילים והשירה. זה גורם לי לרצות שמוסיקה תהיה מרכז חיי כל הזמן ולא להפסיק ליצור, לרגש ולשמח את הקהל. זה נותן כוח עצום".
 
לאחרונה הוצאת את סינגל הבכורה שלך, "הכל בראש", איך הייתה העבודה עליו?
"בגלל שזו פעם ראשונה שאני נחשף לכל החוויה של עבודה על שיר מקורי, אני מתרגש מאוד. עבדתי עם אחד הכותבים הכי מדהימים היום, עם מפיק מוסיקלי שעובד בחו״ל והצליח לפרש את כל החלומות שלי לשלוש וחצי דקות, זה היה ארוך ולימד אותי שיעור בסבלנות, אבל אני מרגיש שאני עומד מאחורי כל צליל בשיר הזה". מוסיף, 
"העבודה הייתה קשה, למצוא את השיר הנכון יחד עם תמיר חיטמן המנהל האמנותי שלי וגם באולפן ההקלטות עבדו עליו ימים ולילות יחד עם ינון יהל המפיק המוסיקלי של השיר".

 
איפה הכי היית רוצה להופיע?
"Madison square garden בניו יורק ברור! במה מטורפת, אם הגעת לשם זה אומר שאתה אחד מהאמנים הגדולים והמשפיעים בעולם וזה כבוד ענק. כמובן שזה חלום ענק אבל זו בהחלט פסגת השאיפות שלי".

מי המודל שלך לחיקוי?
"אני מושפע מהמון אנשים. החל מברונו מארסף, ביונסה ומריה קארי, ועד ברברה סטרייסנד, סטיבי וונדר וארית׳ה פרנקלין. מכל אחד מהם אני סופג את הסגנון שלו, אני מאזין להמון סגנונות, המון זמרים שלכל אחד יש את הייחוד שלו ומכל אחד אני לוקח קצת. כל אמן בעיניי הוא עולם ומלואו".

נדב פיליפס, יחצ
נדב פיליפס © יחצ
איך אתה מגדיר את הסגנון שלך?
" pop R&B, זה גמרי הסגנון שלי. אני אוהב מה שקורה בחו"ל ורוצה להביא את הסגנון הזה לארץ כי מרגיש לי שזה די חסר".

אם היית יכול לבחור כל אמן ולבצע איתו דואט, במי היית בוחר?
"הייתי בוחר בביונסה כמובן, היא פרופורמרית אדירה וזמרת אלוהית. אני מאוד מתחבר לשירה שלה".

נדב פיליפס
נדב פיליפס © גיא דניאלי, יחצ


איפה נראה אותך בעוד 10 שנים?
"בעזרת השם, עם קריירה מצליחה בחול ובארץ. אני רוצה לעשות המון דברים, כמו להוציא סינגלים גם בלועזית, לנסות את מזלי בחו"ל וכמובן להמשיך לעבוד גם כאן, ליצור, להופיע ולצבור קהל אוהב".

 

תגובות