סיכומוזיקלי: הביצוע המפתיע לאליעד והחדש של מוטי טקה. יח"צ

סיכומוזיקלי: הביצוע המפתיע לאליעד והחדש של מוטי טקה

יום שישי הגיע, ואנחנו כאן עם הסיכום השבועי של כל מה שקרה במוזיקה הישראלית. והפעם: מוטי טקה בשיר חדש וגם, עברי לידר עם צ'אלאנג חדש ואיך אליעד נחום הגיע לזנזיבר?

גם השבוע לכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל כמה מהסרטונים המוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן! 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מוטי טקה - מה שבא לו 

מוטי טקה פרץ לחיינו עם "בלבלה" ומאז הוא לא מפסיק לעבוד על קריירה מוזיקלית. עד כה הספיק טקה להוציא מספר סינגלים, בינהם: "קשר רציני", "בלבלה", "בא לי לרקוד" ועוד'. השבוע הוציא טקה סינגל חדש, "עושה מה שבא לו". 

את הסינגל החדש של טקה, "מה שבא לו" כתב והלחין מכונת להיטים אבי אוחיון כאשר בלחן לקח חלק גם מתן דרור שאחראי גם על ההפקה והעיבוד בשיר. השיר החדש טוב, יש לו קליפ כיפי שמוסיף לאווירה שלו ובאופן כללי הוא ממשיך את הקו ממנו התחיל, השיר זורם ונחמד להאזנה, אך בכל זאת משהו שם לא יושב לי כמו שצריך, מרגיש כאילו השיר מאבד את עצמו בנקודות מסוימיות דבר שקצת מעייף בשלבים מסוימים בשיר. מעבר לזה השיר טוב וטקה ממשיך להתקדם בדרכו במוזיקלית.

לסיכום: היו לו שירים טובים יותר.  ★★★ 

 

גלית גיאת - קח אותי 

השחקנית והזמרת גלית גיאת הספיקה להשתתף בסדרות מצליחות בינהן אפשר למצוא את - "שמש" ו"סברי מרנן" (בימים אלו) בנוסף השתתפה בהצגות, סרטים, בראליטי "רוקדים עם כוכבים" שם גם זכתה במקום הראשון. לאחרונה הוציאה גיאת סינגל חדש - "שירת לבבי" ואף השבוע שיחררה סינגל נוסף מתוך האלבום שבדרך.

הסינגל החדש של גיאת, "קח אותי" נכתב על ידי יוסי גיספן, על הלחן הופקד מאור סבג ועל ההפקה והעיבוד המוזיקלי אחראי יחיאל חסון. השילוב בין הלחן למילים לא פחות ממצוין, ועם קולה של גיאת השילוב הופך לטוב עוד יותר. השיר אותנטי ומוצלח, גיאת מבצעת אותו בצורה מעולה והטובה ביותר שהייתה יכולה להיות לשיר הזה. סך הכל שיר מוצלח, הוא כיפי להאזנה ויש בו משהו מיוחד, שכר אין כמעט ולא שומעים בשירים שלנו כיום. 

לסיכום: שילוב מצוין שיוצר שיר מעולה.  ★★★★★

 

ישי ריבו - לשוב הביתה

הזמר ישי ריבו הוציא עד כה שני אלבומים מצליחים. בימים אלו עובד ריבו על אלבום שלישי מתוכו יצא כבר הסינגל "הנה ימים באים". השבוע הוא הוציא את "לשוב הביתה" - סינגל שני מתוך האלבום המתקרב.

את "לשוב הביתה" כתב, הלחין, עיבד והפיק מוזיקלית ריבו עצמו כאשר בהחלנה, בעיבוד ובהפקה לקח חלק מאור שושן. השי החדש מיוחד, הוא ממשיך את הקו העדין והנוגה שהתחיל ריבו, והוא עושה את בצורה מופלאה. השיר מצוין, כיפי להאזנה ונעים, יש בו משהו מרגיע שמשתלב בצורה מעולה עם הקול המיוחד של ריבו הצעיר. סך הכל שיר מוצלח במיוחד וריבו ללא ספק הצליח גם הפעם.

לסיכום: ממשיך לרגש. ★★★★★ 

 

ליאור נרקיס - כמה אהבנו 

ליאור נרקיס נחשב כבר שנים לאחד הזמרים היותר טובים במוזיקה הישראלים. הוא הוציא 15 אלבומים ואין ספור להיטים בינהם: "ערב טוב לך", "ים של אהבה", "המלכה שלי", "חגיגה בישראל" ועוד'. השבוע הוציא את "כמה אהבנו".

את "כמה אהבנו" כתב והלחין אי אוחיון כשבלחן לקח חלק גם מתן דרור שאחראי גם על ההפקה והעיבוד בשיר. השיר טוב במיוחד, הוא מביא משהו שלא ראינו הרבה זמן מנרקיס. השיר רגוע, עדין וכיפי להאזנה, נרקיס מבצע אותו בצורה מעולה והשילוב בין הלחן למילים מוצלח גם כן. 

לסיכום: עשה זאת שוב. ★★★★★ 

 

שווה האזנה 

ממש לא מזמן הוציא עברי לידר את "מוגזם" אם שמתם לב בקליפ השיר מכבב עברי בעצמו כאשר רוקד ושר, השבוע העלה לידר לחשבון האינסטגרם שלו סרטון מיוחד מחדר החזרות בוא רוקד יחד עם רקדניות הקליפ את השיר "מוגזם" ומלמד את עוקבי האינסטגרם שלו את הריקוד לשיר כדי שבהופעה הבאה לידר לא ירקוד לבד והקהל ירקוד איתו.  

 מסתבר שגם מעבר לים שומעים אליעד נחום. השבוע העלה הסמר לחשבון האינסטגרם שלו סרטון מזנזיבר, בסרטון רואים מקומי שר (בהתלהבות רבה) את "תמיד חלמתי". לגמרי שווה לכם לראות (ולשמוע)!  

 

תגובות