ג'יי זי חושף: ביונסה ואני עובדים על אלבום משותף.

ג'יי זי חושף: ביונסה ואני עובדים על אלבום משותף

הזוג הכי מוזיקלי בתעשיית המוזיקה, ביונסה וג'יי זי שולטים בכל מה שקורה בתעשייה כבר שנים. אך אלבום זוגי עדיין לא שיחררו. אמש (ד') פיזר הראפר את השמועות בראיון חדש בו מספר כי השניים אכן עובדים על אלבום זוגי. כל הפרטים בכתבה הבאה

לביונסה וג'יי-זי הייתה שנה מלאה בדברים חדשים ומרגשים. את 2016 פתחה ביונסה עם אלבום חדש אשר עורר באזז עולמי כאשר העלתה חשדות בנוגע לזוגיות עם בעלה והיישר אל תוך היריון תקשורתי לזוג התאומים שלהם רומי וסר. וממש לפני כמה חודשים שיחרר ג'ייזי את אלבומו החדש "4:44" שהצליח בענק ואתמול בישרנו לכם שהוא מועמד לשמונה מועמדויות שוות בטקס הגראמי. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

אמש (ד) חשף ג'יי את הצד שלו לאורך המסע הארוך שעבר בגילויים הכואבים של ביונסה, בראיון עומק לאחד העיתונים הגדולים בניו יורק. כשנשאל איך הרגיש עם צאת האלבום סיפר ג'יי זי "זה היה קשה לומר: אני הולך לדבר על הבעיות שלי. לי ולה (ביונסה) היה קשה, השתמשנו באומנות שלנו כתרפיה". 

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

אך גולת הכותרת שהסעירה את העולם הייתה העובדה שהראפר אישר כי השניים עובדים על אלבום משותף. "התחלנו לעבוד על מוזיקה משותפת, היא החלה לעבוד על מוזיקה משלה והוציאה את האלבום (Lemonade). יש לנו עוד מוזיקה לעבוד עליה, אבל זה לא שתיכננו את האלבום הזה, הוא היה שם כל הזמן" וכמו שכבר התרגלנו אצל השניים הכל סודי ודסקרטי עד לרגע האחרון, אז אישור רשמי מג'יי אולי סוגר את סוגיית השמועות, אך האם האלבום יצא ומתי? אצל הקאטרים הכל לא בטוח. 

מה שכן, האלבום יכול להיות סגירת מעגל נחמדה לכבוד העובדה שהשנה חגגו השניים 15 שנה מאז צאת שיתוף הפעולה שלהם, שהכיר לעולם את הזוג המלכותי, "Bonnie And Clyde"  

15 שנה לזוגיות המוזיקלית הכי מפורסמת
 

 

תגובות