כבוד בינלאומי: אנריקה איגלסיאס ורותם כהן משתפים פעולה. צילום: דניאל קמינסקי

כבוד בינלאומי: אנריקה איגלסיאס ורותם כהן משתפים פעולה

הישג ענק לזמר הישראלי המצליח, רותם כהן. הכוכב המקומי קיבל פנייה מכוכב הז'אנר הלטיני, אנריקה איגלסיאס, מה שהוליד שיתוף פעולה שכולל שיר וקליפ משותף בשתי השפות. צפו

לא רק בגבולות ישראל: אחרי שסחף את הקהל המקומי עם לא מעט להיטים, רותם כהן קוטף הישג נוסף, מיוחד וכזה שדי הדהים אותנו - שיר וקליפ משותף ובינלאומי עם כוכב הפופ הלטיני - אנריקה איגלסיאס.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שיתוף הפעולה המיוחד בין השניים נולד בעקבות הדואט של כהן עם אמן לטיני אחר, דסאמר בוואנו בלהיט "כל כך יפה לך", שהיה מבין 10 השירים המושמעים ביותר ברדיו בשנה החולפת. בוואנו שוחח עם איגלסיאס בזמן נסיעתו להופעה המשותפת עם רותם ב"האנגר" בה בישר אנריקה כי הוא רוצה "שרותם הישראלי" יעשה גרסה בעברית ל"סובמה לה רדיו" והוא מעוניין לקיים יום צילום משותף עבור קליפ  ושיר שיכלול בתים בעברית - מה שבהחלט קרה בפועל.

הלהיט המשותף. באדיבות זיו תקשורת
 

הגרסה המשותפת לשיר עדיין לא יצאה רשמית מסביב לעולם, אך כבר מסתמן כי יהיה מדובר בהצתלחה מסחררת וכי כהן צפוי למצוא את עצמו מהר מאוד בקריירה מעבר לים. כל זה קורה זמן קצר לפני שהוא מוציא אלבום נוסף אותו יחנוך במופע השקה מיוחד בהאנגר בתחילת השנה האזרחית החדשה (13 בינואר).

תגובות