סקאוטר: הכירו את האמן החדש עם הרזומה הארוך שמאחוריו. צילום מסך מיוטיוב

סקאוטר: הכירו את האמן החדש עם הרזומה הארוך שמאחוריו

הוא אמנם שם טרי בעולם המוזיקה כאומן סוליסט, אך Lauv כבר הספיק ליצור לעצמו רזומה מרשים במיוחד כשביד יש לו להיטים שכתב לדמי לובאטו וצארלי XCX. אז מי הוא Lauv ומה יש בו שגרם לכולנו להתאהב בו במהירות בזק?

 
הזמר, "Lauv" שצועד את צעדיו הראשונים בעולם המוזיקה עם מיני אלבום ביד, שיתוף פעולה מוצלח עם DJ SNAKE ו-30 מיליון צפיות, אולם הוא הספיק לכתוב שירים לדמי לובאטו וצארלי XCX האהובות את השירים "No Promises" ו "Boys". והתחבא מאחורי עולם הכתיבה, אך היום הוא פורש כנפיים ומשחרר מיני אלבום מסקרן במיוחד עם לא מעט שירים פוטנציאלים ברמת כתיבה גבוהה, הוא בהחלט מימש את כשרון הכתיבה שלו, אך האם הוא הצליח להפנט אותנו בסגנון המוזיקה שבחר?  
 
עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 
 
השם האמיתי של הזמר הוא ארי, והוא גדל בלוס אנגלס אמריקה אל תוך עולם ההוליווד הנחשק ממנו יצאו כל האמנים הגדולים, ובגיל 14 הוא נכנס אל מערכת יחסים קצרה ששינתה את חייו מקצה לקצה, המערכת יחסים הנפיקה ממנו שירי האהבה אותם הלחין וכתב והשתמש בהם עבור אלבום הבכורה שלו, ומשם, 12 שנה אחרי כן הוא פרץ את עולם המוזיקה. 
 
 

A post shared by Lauv (@lauvsongs) on

 
את הפריצה האמיתית, עשה "Lauv" עם הלהיט "A Different Way" של DJ SNAKE בו הוא השתתף והלהיט רק בן חודש וצבר מעל ל-25 מיליון צפיות, ובעל פוטנציאל גבוהה מאוד להצלחה. ובכן את הקריירה שלו הוא בנה משירים שקטים וקצביים יחסית שלא צברו תאוצה בעולם המוזיקה, אולם בשיתוף הפעולה הוא הראה יותר ביטחון והצליח, עולם המוזיקה מוכן לכוכב פופ חדש שיהווה תחרות לאלילי הנוער, שון מנדס וג'סטין ביבר, ו "Lauv" מתמודד ראוי. 
 
 
 
כמו כן, הוא בן 23 עם שני מיני אלבומי אולפן, מלאים בכל טוב, ואת האחרון הוא שיחרר השנה, עם הסינגל המוצלח ״I Like Me Better” שזכה לאהדה רבה ול-30 מיליון צפיות ובהחלט העמיד את הזמר במקום פופולארי לראשונה מתחילת הקריירה שלו. ובכל זאת יש את השירים הפחות מוצלחים מהאלבום אך בחבילה הכלולה שלו אפשר לראות קליפים מגוונים ויצירתיים ופוטנציאל גדול לאמן בסדר גודל בין לאומי שממלא אולמות עד אפס מקום, אולם הוא לא מקבל מספיק הכרה ועל כך הוא מצטייר כאמן מתחיל למרות שיש לו עבר בעולם המוזיקה. 
 
 

 

 

 

 

 

תגובות