סיכומוזיקלי: דודו אהרון במוד רומנטי ואמדורסקי מרגש. ערן בן עמי

סיכומוזיקלי: דודו אהרון במוד רומנטי ואמדורסקי מרגש

יום שישי הגיע! ובדיוק לכבוד זה אנחנו כאן עם כל מה שקרה השבוע במוזיקה. ובפעם: דודו אהרון ממשיך לעשות עבודה מעולה, אסף אמדורסקי נרתם לפרויקט חשוב וגם, יוצאת כוכב נולד לשעבר בקאבר מדהים לאיתי לוי. צפו

גם השבוע הבאנו לכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל כמה מהסרטונים המוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן! 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

דודו אהרון "רק אהבה מדברת אליה" 

דודו אהרון עובד לאחרונה קשה על אלבום חדש, ממנו כבר הספיק להוציא את "כל הבנות", "השיר שלך" ו"הכל בגלל הגעגוע". השבוע החליט אהרון לרגל יום הולדתו לשחרר שני סינגלים מתוך האלבום הקרב. 

"רק אהבה מדברת אליה" נכתב והולחן על ידי אהרון ואבי חזות ואילו הסינגל השני ששיחרר השבוע "חושב עליה" כתבו והלחינו דולב רם, פן חזות ואהרון. שני הסינגלים מצולחים, שניהם זורמים וקלילים ומצליחים (כל אחד בנפרד) להעביר לנו שלוש דקות מהחיים בצורה כיפית ונעימה במיוחד. סך הכל שני השירים טובים ואני כבר מסוקרנת לשמוע את שאר השירים באלבום החדש. 

לסיכום: כבר מחכה לשאר השירים. ★★★★★

 

שניר כהן "היא אמרה לי כן"

השם שניר כהן אמנם לא מאוד מוכר אבל הגיע הזמן שלכם להכיר אותו קצת לעומק. אחרי שהוציא שיר עם מורן מזוז - "מכאן ועד עולם" והוציא שירים כמו "כל היום", "אבא שבשמיים" ועוד' שחרר השבוע כהן סינגל חדש לקראת האלבום שבדרך. 

את "היא אמרה לי כן" כתב שניר בעצמו והלחן יווני, על ההפקה והעיבוד המוזיקלי בשיר אחראי יוסי גרשון. השיר הוא שיר חתונות טיפוסי למדי, הוא אמנם יעבוד באירועים אך הוא לא בהכרח השיר שהיינו מוסיפים לפלייליסט הקבוע שלנו. 
 
לסיכום: שיר חמוד ולא יותר ★★★ 
 
 
 

אפרת בן צור "על דרך הטבע" 

מאחורי אפרת בן צור עומדים כבר שלושה אלבומים בנוסף משחקת בן צור בהצגות תיאטרון שונות בינהם "אישה בורחת מבשורה", "הדיבוק" ועוד'. השבוע הוציא בן צור סינגל חדש מתוך האלבום הבא שעתיד לראות אור בקרוב.

את "על דרך הטבע" כתבה המשוררת דליה רביקוביץ והלחינה בן צור, הביצוע שלה פשוט ויפייפה, היא מצליחה להביא את השיר לידי ביטוי בצורה קסומה ומצוינת. קולה עדין והיא מצליחה להביא את המקום שלה בשיר בצורה מופלאה ונכונה. בן צור, מצליחה להביא עם השיר גם קליפ מצוין שעוזר לאווירת השיר ומוסיף רבות לחווית האזנה.
 
לסיכום: ביצוע קסום וסוחף. ★★★★★
 
 


אסף אמדורסקי "השקני הפרח" 

השבוע הוציא אסף אמדורסקי סינגל מיוחד מתוך האלבום "כנפיים" של נטשה שלקוב שגם כתבה את הסינגל החדש "השקני הפרח".

"השקני הפרח" נכתב על ידי נטשה ועל הלחן והפקה המוזיקלית הופקדה יסמין אבן. הסינגל החדש קסום, הוא מיוחד וסוחף כל כך. הבחירה באמדורסקי לשיר את השיר הזה הייתה מוצלחת ונכונה, הוא מצליח להביא משהו מאוד יפה לשיר ומבצע אותו בצורה הטובה ביותר. סך הכל שיר מוצלחת ונראה כי האלבום בו יקחו חלק אמנים נוספים עתיד להיות אלבום מיוחד, שונה וצבעוני. 
 
לסיכום: ביצוע מצוין. ★★★★★ 
 
 

שווה האזנה 

תמר יהלומי, שכתבה את החדש של אגם בוחבוט והשתתפה ב"כוכב נולד" העלתה השבוע לחשבון האינסטגרם שלה קאבר מיוחד ומעניין במיוחד ל"שתשרף האהבה" של איתי לוי. הקאבר פשוט מצוין, הוא שונה לגמרי מהמקור ויהלומי מביאה את עצמה בצורה מעולה. לגמרי שווה לכם לשמוע אותה שרה! 

 

 

 

 

תגובות