מופע ההשקה של פאר טסי: "נתן אווירה משפחתית". ג׳ירף ניו מדיה

מופע ההשקה של פאר טסי: "נתן אווירה משפחתית"

אחד הזמרים המצליחים היום בתעשיית המוזיקה הישראלית הוא הזמר המהז'אנר הים תיכוני פאר טסי. שלשום, (ג'), טסי השיק את האלבום החדש שלו "שחור או לבן" במופע חגיגי. אז מה חשבנו עליו והאם המופע עמד בצפיות?

פאר טסי, אחד השמות הגדולים בתעשיית המוזיקה הים תיכונית כיום, פרץ אל חיינו לפני כשלוש שנים וצבר קהל רחב ותומך. בין השירים הגדולים תמצאו את "משקה יקר", "היי מאמא" ואת "דרך השלום" איתו פרץ. בכל להיט חדש אנו מופתעים ונהנים מטסי עוד ועוד. טסי השיק השבוע, (ג') את אלבומו הרביעי בשם "שחור או לבן". הלכנו לצפות במופע השקת האלבום של הזמר המצליח, ואין ספק שהופתענו לטובה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

יום שלישי בערב, האולם היה מלא באנשים שבאו לראות את הזמר. בין היתר, ראינו גם כמה מחבריו והטובים שבאו לפרגן בניהם יוסי שטרית, טל בן-נון (טליסמאן) ובת זוגו שירה מרגלית ואיתי לוי, שאת נוכחותו בקהל היה קשה לפספס משום שקיבל אהבה גדולה בעצמו משאר היושבים בקהל. ההופעה נפתחה, טסי עלה לבמה במחיאות כפיים והתרגשות גדולה ומיד החל בביצוע השיר "כמה טוב".

 

בסוף השיר הראשון החל לדבר קצת עם הקהל ואמר: "אני רוצה לחגוג היום את האלבום הרביעי שלי. אני מריץ את הזמן אחורה ומבין שעברו תשע שנים מאז שהסינגל הראשון שלי יצא. הזמן עבר לו בלי ששמתי לב, אני מתרגש אבל מאוד שמח שיש לי קהל כמוכם שהגיע לכאן היום". לאחר מכן הוא עובר שוב לחלק המוזיקלי של הערב ומבצע את "מה נשאר לך" ועל הדרך מקסים את הקהל. 

למרות השעה המאוחרת, הקהל במקום שיתף פעולה עם הזמר והיה באנרגיות שיא.אנחנו חייבים לציין, השתתפותם של היושבים בקהל והוייב החיובי שהעביר הזמר, אכן ראויים להערכה רבה. טסי נתן הרגשה של אווירה משפחתית מלוכדת במיוחד, בינו לבין הקהל, שבשלב מסויים קם על הרגליים ובמהרה הפך המופע למסיבה אחת גדולה.

"נתן אווירה משפחתית" ©צילום: ג׳ירף ניו מדיה

לאחר מכן, המשיך לשיר את "בשלושים לעשירי", "שתיתי", "כוחה של אהבה" ועוד שירים מהאלבום החדש ומאלבומיו הקודמים. כמובן שלא פספס את השיר איתו פרץ, "דרך השלום" בו הקהל מיקסם את התרגשותו ואת אהבתו לזמר והחל לשיר את השיר בקולי קולות. הזמן עבר מבלי ששמנו לב וטסי פשוט פיזר עלינו את קסמו.

לסיכום, למרות ההתרגשות הגדולה שלו ולמרות הצפייה הגדולה שלנו עוד יותר, לא יצאנו מאוכזבים מהמופע, אלא להפך! פאר טסי נתן את כל כולו והוכיח לנו שלא טעינו לגביו, זו הייתה הופעה מעולה ללא חסרון אחד. אנחנו מצפים בקוצר רוח לאלבומים נוספים ומרגשים של הזמר.

©צילום: ג׳ירף ניו מדיה

 

תגובות