סיכומוזיקלי: נינט חוזרת לעברית וכוכבת "ראש גדול" מצליחה לרגש. באדיבות קשת 12

סיכומוזיקלי: נינט חוזרת לעברית וכוכבת "ראש גדול" מצליחה לרגש

יום שישי הגיע, ואנחנו כאן עם הסיכום השבועי של כל מה שקרה במוזיקה הישראלית. והפעם: נינט טייב בסינגל בעברית, כוכבת "ראש גדול"- ספיר דרמון מוכיחה לנו שלא טעינו לגביה, ומה חשבנו על האלבום החדש של הצמד הכובש גיא ויהל?

גם השבוע הכנו לכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל כמה מהסרטונים המוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן! 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 



גיא ויהל - "השמש תזרח"

גיא ויהל הם ללא ספק שניים מהיוצרים היותר מסקרנים במוזיקה הישראלית של ימינו, הם מביאים משהו אחר ומיוחד וכצמד הם מצליחים לעשות מוזיקה איכותית ושונה. את השניים כזכור גילינו בתכנית הראליטי "the voice" שם היה קשה שלא לשים לב לכישרונם הבולט. מאז הם הספיקו להופיע בכל מקום אפשרי, לזכות בפרסים ותארים רבים ולהוציא שלושה אלבומים מוצלחים במיוחד. השבוע הוציאו השניים אלבום חדש, רביעי במספר.

האלבום החדש פשוט מעולה, בעייני אחד הטובים שנעשו כאן בשנים האחרונות. השניים מצליחים לשמור על הקו שלהם מבלי לשעמם או לחזור על עצמם, וזה ללא ספק הישג. סך הכל אלבום מצוין. בנוי טוב, יש בו הכל מהכל והוא מצליח להפתיע. השירים "לב מתפוצץ", "יהיה טוב", "לא לקחת כלום", "סעי לבד", "אפילו שקצת מאוחר" ו"יהיה בסדר" מצליחים לבלוט לצד "השמש תזרח", "הכל יכול לקרות" ו"אל תעשי מזה עניין" שכבר שמעו כסינגלים בשנה האחרונה. 

לסיכום: ללא ספק הצליחו שוב. ★★★★★

 

 

 נינט טייב- "גיבור"

נינט טייב תמיד הייתה המאמית הלאומית, הכל התחיל בזכייה הגדולה ב"כוכב נולד 1" המשיך ב"שיר שלנו", בפסטיגלים, באלבומים ובמערכות היחסים המתוקשרות בחיה. השבוע הוציאה טייב סינגל חדש מתוך פרויקט חדש לצידו של דודו טסה.

"גיבור" נכתב על ידי טייב בעצמה, על הלחן הופקד דודו טסה שגם לקח חלק בהפקה ועיבוד השיר לצידם של ניר מימון ויוססי מזרחי. השיר החדש מצוין, טייב, חוזרת למקורותיה ושרה בעברית בצורה קסומה. השיר פשוט מעולה והזמרת מבצעת אותו כמו שרק היא יודעת. סך הכל שיר באמת מוצלח ויש בו את כל מה שצריך שיהיה בשיר טוב. 

לסיכום: שיר מוצלח, כמה טוב שהיא חזרה לביקור. ★★★★★ 

 

ספיר דרמון- "צלקות"

את ספיר דרמון הכרנו עד לא מזמן תחת הטייטל שחקנית כאשר התפקיד הבולט ביותר שלה היה בסדרת הנוער "ראש גדול", לאחרונה החלה דרמון לעבוד על אלבום בכורה מתוכו כבר הוציאה את "מה קורה אצלי". השבוע הוציא דרמון סינגל חדש מתוך האלבום החדש שבדרך.

את הסינגל החדש, "צלקות" כתבה והלחינה דרמון לצידה של גילי רוזנברג שאחראית גם על ההפקה המוזיקלית והעיבוד. השיר טוב, דרמון מצליחה שוב לסקרן עם קולה המיוחד ומביאה שיר טוב וסוחף. הזמרת המתחילה מתקדמת בצעדי ענק לעבר המוזיקה הישראלית ומצליחה להביא שיר מוצלח, מסקרן ובעיקר נעים לאוזן.

לסיכום: ממשיכה להתקדם. שיר מוצלח. ★★★★★ 

 


שי גבסו-"Where I'll put my shoes"

שי גבסו הספיק במהלך הקריירה שלו להוציא שירים מוצלחים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהמוזיקה הישראלית. בינהם, "ארים ראשי", "יום ועוד יומיים" ועוד', בנוסף, זכה גבסו בתארים ופרסים רבים. בתקופה האחרונה עובד גבסו על אלבום חדש, חמישי במספר, מתוכו הוציא השבוע את הסינגל הראשון.

את "Where I'll put my shoes" כתב והלחין הזמר בעצמו ואילו על ההפקה המוזיקלית, העיבוד והרמיקס אחראי עומרי אגמון. השיר מצוין, הביצוע משתלב באופן מושלם עם הלחן והמילים, והכל קורה יחד בצורה מדהימה. השיר מביא משהו אחר מגבסו, כזה שעד כה לא ראינו בו ואם אתם שואלים אותנו, הוא עושה זאת בצורה מעולה. השיר נעים לאוזן ובעיקר נותן לנו עוד הוכחה לכישרון העצום של גבסו, שקצת נעלם מהזירה המוזיקלית לאחרונה והסינגל החדש הוא לחלוטין הוכחה לחזרתו. 

לסיכום: גבסו הוכיח את עצמו גם כבינלאומי. ★★★★★

 


שווה האזנה:

השבוע העלו לחשבון האינסטגרם שניים מיוצאיי הריאלטי כוכב נולד, הראל סקעת ועידן עמדי סרטון מיוחד (שהועלה לחשבון האינסטגרם של סקעת) בו סקעת  שר את "אלייך" של עמדי ואילו עמדי מנגן על גיטרה לידו, הסרטון לגמרי קסום ומלא בכישרון, האמת, לא אתנגד לשיתוף פעולה של השניים.

 

רגע כיף עם עידן בהפסקה בין הצילומים♥️ @idan_amedi

A post shared by Harel Skaat (@harelskaat) on

תגובות