אינטרקטיבי: לי בירן בבשורה מפתיעה לקהל . צילום: אחינועם בר רצון

אינטרקטיבי: לי בירן בבשורה מפתיעה לקהל

אחרי שהקהל דאג להופעה גדולה של לי בירן, כעת הזמר המפורסם יתן לקהל שלו ביטוי נוסף בהופעה הקרובה

אחד הזמרים האהובים על הנוער, לי בירן, ממשיך לסחוף אחריו את הקהל ולשמור איתם על קשר מיוחד במינו והפעם יגרום להם לקחת חלק משמעותי בהופעה הקרובה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בירן עתיד להופיע בסוף החודש (23 בינואר) בזאפה תל אביב, הופעה שאמורה להכיל את שיריו מכל הזמנים ולציין עשור לקריירה המוזיקלית שלו. ההופעה נקבעה לאחר שמעריצה (או ׳מעריכה׳, כפי שמכנה הכוכב) דרשה שלזמר האהוב עליה תהיה הופעה שלו ולא במסגרת פרויקטים מצליחים אחרים כמו: ״לוקחים את הזמן״ או התארחויות במופעי החברים. בירן החליט להרים את הכפפה ואיתגר את המעריצה - שאם יעשו עצומה ויחתמו עליה למעלה מ-350 אנשים, בהחלט תתקיים הופעה שכזו. האתגר הצליח וכאמור הופעה נקבעה לסוף החודש הזה.

לי בירן - Talking To Myself;
 

אך אם זה לא מספיק, היום (ב׳) חשף בירן בסרטון מיוחד בחשבון האינסטגרם שלו עובדה מפתיעה נוספת על ההופעה המתוכננת ולראשונה, מי שייבחרו את השירים שיכללו במופע הם הקהל והעוקבים של בירן באינסטגרם.

בסרטון אמר בירן כי זה משהו שהוא לא עשה בחיים וציין שהדרך להצביע תחשף דרך ה״סטורי״ שלו בימים הקרובים. אנו רואים כי לבירן חשובה מאוד מעורבות הקהל והוא מעניק לו אהבה חזרה. רק לאחרונה נבחר על ידי גולשי פרוגי כ״זוג השנה״ יחד עם אליאנה תדהר.

© צילום: ענת מוסברג

 

תגובות