טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של אדיר גץ. צילום: פיני סילוק

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של אדיר גץ

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, מור שקל, בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם - אדיר גץ!

אדיר גץ הוא אחד הזמרים היותר מצליחים במוזיקה הישראלית של ימינו, הוא פרץ לראשונה בררליטי "כוכב נולד" שם השתתף בעונה השמינית, אף על פי שלא הגיע לשלב הגמר התכנית הוציא גץ שני אלבומים מצליחים (עובד בימים אלו על האלבום השלישי), להיטיו מושמעים בככל מקום, הוא מופיע רבות ברחבי הארץ ואף זכה במגוון פרסים נחשקים. והנה חמשת השירים המובחרים של הזמר.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:


ילד בשדות

ילד בשדות הוא אחד השירים היותר ישנים ומכרים של גץ, השיר כיפי להאזנה ומביא משהו מאוד אחר. זהו ללא ספק אחד השירים היותר טובים של גץ, ואני בטוחה שבדיוק בגלל זה הוא הצליח כל כך, צבר למעלה מחמישה מליון צפיות ביוטיוב וממשיך לרגש את כולנו במילותיו המרגשות שמשתלבות באופן מושלם עם קולו של הזמר.

 


אחת למילון

אחת למיליון הוא דווקא שיר חדש של גץ, מהאלבום האחרון שלו. השיר עדין, רגוע, מרגש ובעל מילים נעימות לאוזן שגורמות להתחבר אל השיר, להתרגש ממנו והאמת שגם לרצות לשמוע אותו בלי הפסקה. בנוסף, צבר כשלוש מאות אלף צפיות ביוטיוב. בעייני, מדובר באחד השירים היותר טובים שהוציא גץ הצעיר.

 


בואי נרד אל הים

"בואי נרד אל הים", הוא אחד השירים היותר ישנים של גץ. את השיר השיר כתבו גץ בעצמו ואלירז שדה, יוצא "האח הגדול" ובן הזוג של אילנית לוי. השיר הוא אחד מאלו של הזמר שהכי כיף לשמוע גם שנים אחרי שיצא וצבר כשמונה מאות אלף צפיות ביוטיוב. הוא ממכר, נוסטלגי ונעים לאוזן בכל זמן. פייר, הכי מגיע לו להכנס לטופ חמש שלנו.

 

 

גיא

השיר "גיא", הוא דווקא אחד השירים הפחות מוכרים של גץ, והאמת שלא ברור לי למה. השיר אמיתי, מרגש, מביא עוד משהו שלא יוצא לנו לשמוע הרבה מהזמר. השיר מוצלח, ובעזרת הרוגע שלו מצליח להעביר את המסרים ואת הרגשות בצורה הטובה ביותר שאפשר היה לבטא. בנוסף, גץ מבצע את השיר בצורה הטובה ביותר שאפשר היה ואין ספק שגם לשיר זה מגיע מקום בכתבה הזו.

 


בדיוק כמו שהיא

את "בדיוק כמו שהיא", כתבו והלחינו לצידו של גץ השחקנים תובל שפיר ודניאל ליטמן. השיר זכה יחסית מהר לאהדה מצד הקהל ואפשר להבין למה. השיר טוב, זורם מצויין, ממכר, מילותיו מתחברות ללחן כמו כפפה ליד וגץ מבצע אותו בצורה מושלמת. השיר מגיע עם קליפ שווה במיוחד שמוסיף רבות לאווירת השיר והופך אותו לטוב עוד יותר.

 
תגובות