סקאוטר: כוכבת דיסני לשעבר עוברת לקדמת הבמה. gettyimages

סקאוטר: כוכבת דיסני לשעבר עוברת לקדמת הבמה

היילי קיוקו, כן אולי השם עדיין לא מצלצל לכם אבל הוא בקרוב יתחיל. הכוכב הצעירה מוכרת לכם בעיקר מהסרט למונייד מאות' של דיסני ששם אותה על כל מסך טלוויזיה. עם ניסיון של שנים במוזיקה פורצת השחקנית לקדמת הבמה ומוכיחה לנו שהיא הרבה מעבר לגימיק של דיסני

היילי קיוקו רגילה להופיע על מסך הטלוויזיה שלנו כשחקנית במגוון רחב של סדרות אבל רק לאחרונה התחילה לפלוש לנו גם אל הפלייליסט, המוזיקה הייתה חלק גדול ממנה עוד מילדותה אך היא החלה להתעסק בה רק בשנים האחרונות ואנחנו סופר שמחים שהיא בחרה לעשות את זה! 

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

 היילי קיוקו נולדה לאבא שהיה שחקן ואמא ששימשה ככוריאוגרפית, ועם הורים כאלה היה ברור מאליו שהיא תתחיל את דרכה כשחקנית אמריקאית ממוצעת. הצעד להפוך לשחקנית עבד לקיוקו מעולה והיא החלה לכבב בסדרות רבות בניהם, סרטי סקובי דו וסרט דיסני המצליח לימונייד מאות' שחשף את הצד המוזיקלי של השחקנית הצעירה לראשונה. 

 

למרות זאת המוזיקה הייתה שם מאז ומתמיד היא מנגנת במספר גדול של כלים ביהם: גיטרה, גיטרת בס, קלידים, תופים ואקורדיון. כבר בגיל 11 היא כתבה לחנים לתוף בו היא מנגנת ומכרה אותם. לאט לאט היא התחילה לתפוס תאוצה בעולם המוזיקה וכיום עומדת מולנו כוכבת פופ מעולה. למרות שהיא עדיין לא השם הכי חם בעולם הפופ יש לה עתיד בתור אחת כזאת 

 הזמרת בת ה26 שיחררה מספר גדול של שירים שגרפו מליוני צפיות ביוטיוב, אחד השירים הבולטים ביותר הוא girls like girls , השיר תפס תאוצה ברשת וגרף כבר יותר מ -80 מליון צפיות ביוטיוב והוא לגמרי שיר פופ איכותי שמוכיח לנו שהיא פה כדי להישאר ויתר מכן, היא מוכיחה לנו שהיא לא עוד גימיק מאת דיסני. 

 

עוד דבר שמיוחד בקיוקו הוא שהיא כותבת את השירים שלה בעצמה ואף מביימת כל אחד מהקליפים שלה. אנחנו לגמרי צופים לה עתיד מזהיר בעולם המוזיקה!

תגובות