טופ 5: השירים הטובים ביותר של Imagine Dragons. צילום: צילום מסך מהיוטיוב

טופ 5: השירים הטובים ביותר של Imagine Dragons

הדברים הטובים באמת מגיעים רק ברשימות ה-TOP. נועה בדש מביאה לכם השבוע את השירים הטובים ביותר של להקת הדרקונים • השירים שנכנסו לנו ללב

Imagine Dragons פרצה לראשונה ב-2012 בזכות אלבום בכורה מצליח. ללהקה שמונה מיני אלבומים, ושלושה אלבומי אולפן, שבתוכם עשרות שירים שהתאהבנו בהם. במהלך שש השנים האחרונות, הדרקונים המשיכו להוציא עוד ועוד שירים וקליפים מיוחדים - שכבשו את הלב הקהל ברחבי הקהל. אנחנו בחרנו את הטובים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Beliver

אם אתם לא מכירים את השיר, כנראה שלא הייתם פה בזמן האחרון. השיר "Beliver" יצא לפני כשנה, שבמהלכה הספיק לצבור כמעט חצי מליארד צפיות ביוטיוב. השיר זכה לקבל המון השמעות ברחבי העולם, ואנחנו כל כך אוהבים אותו בזכות הקצב הממכר שלו והאווירה שהשיר מכניסה לגוף של מי ששומע אותו. 

 

Radioactive

אחד מהסנוניות הראשונות של הלהקה ומאז שיצא לפני 6 שנים הספיק לצבור למעלה מעל 800 מיליון האזנות ביוטיוב. השיר נוגן בכל תחנות הרדיו - וכמובן ללא הפסקה ומהווה אבן דרך מרכזית להצלחתה של הלהקה. כמו כן, השיר זכה לקאברים רבים ברחבי העולם. השיר עושה לנו טוב כשאנחנו שומעים אותו, והוא עושה לנו חשק לצעוק ביחד איתו. זה שיר שאי אפשר להישאר אליו אדיש - ולכן אנחנו כל כך אוהבים אותו!

 

Thunder

הוא יצא רק לפני שנה וזכה לכמות יפה של האזנות. השילוב של הקצביות והרוק העדין, גרמו לנו לזוז מצד לצד ותוך כדי להירגע וליהנות מהשיר - אי אפשר לסיים את היום מבלי לשמוע את השיר הזה בסופו. אנחנו התאהבנו.

 

Whatever It Takes

זהירות! סכנת התמכרות. את השיר הבא ברשימה אי אפשר להפסיק לשמוע, ובעיני הוא מסמל את האיכות של הלהקה. הקו של הצעקה העדינה לאורך כל השיר עושה טוב למי ששומע אותו, וגורמת לנו להתמכר.

 

On Top Of The World

השיר "On Top Of The World", סוגר את רשימת הטופ 5 שלנו, וזאת בגלל שהוא מעט שונה משאר השירים בה. השיר הזה של הלהקה הרבה יותר קליל וכיפי, ויש בו חלקים הרבה יותר רגועים משאר השירים.

 
תגובות