סקאוטר: האם נמצא מלך חדש לעולם ההיפ הופ? . gettyimages

סקאוטר: האם נמצא מלך חדש לעולם ההיפ הופ?

הוא רק בן 25 וכבר נחשב לאחד השמות הכי לוהטים בעולם ההיפ הופ והראפ, 21 סאבג' הוא לגמרי מי שצריך להשתלט לכם על הפלייליסט במידה ולא עשה זאת עדיין, אז שימו אוזן כי אתם הולכים להתמכר

בעולם בו כל הזמן צצים כוכבי היפ הופ חדשים, קצת קשה למצוא מישהו שמצליח להמציא את עצמו ולהביא משהו שהשאר לא מביאים. 21 סאבג' הוא ראפר שאמנם קיים כמה שנים במקצוע אך נמצא השנה במגמת עלייה רצינית, עם להיטים בכל עבר שגורמים לכל אחד להתאהב בסגנון שלו.

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הוא התחיל את הקריירה המוזיקלית שלו ב2014 בו שיחרר את סינגל הבכורה שלו "Picky", ובמשך השנה שיחרר אלבום מיני שכלל את שיר הבכורה. אלבום הבכורה לא תפס תאוצה רבה אך יצר אהדה בקרב אוהבי ההיפ הופ. שנה לאחר מכן שיחרר אלבום מיני נוסף שברובו ההשראה נלקחה מהרפאר "ג'וצי מיין". 

 

אך ההצלחה הגדולה הגיעה יחד עם האלבום הנוסף ששיחרר ב2016, בו נכנס למצעדים המובילים בארה"ב, הסינגל שלו "X" מתוך האלבום בשיתוף הפעולה עם הראפר פיוצר הגיע למעמד פלטיניום והפך להיות בין האמנים הבודדים שאלבום מיני שלהם הגיע למעמד שכזה. 

 

אין ספק שכל אלה תרמו מאוד להצלחה של הראפר הצעיר ושמו אותו בעמדה בו היא בין הראפרים המובילים שיש כרגע, הוא מכבב לאחרונה במצעדים בזכות להיטיו האחרונים ,"Bank Account" ו"Rockstar". שיריו נמצאים בטופ 20 של המצעדים והוא נמצא כמעט בכל תחנת רדיו. ההצלחה שלו הצליחה לפרוץ את גבולות ההיפ הופ ומצליחה להגיע כמעט לכולם ואף לאחרונה שיתף פעולה עם הראפרית קארדי בי, השת"פ בין השניים גם תופס תאוצה ושמחנו לראות את השניים שמגדירים מחדש את הראפ משתפים פעולה יחד.

 

A post shared by Saint Laurent Don (@21savage) on

אנחנו בטוחים שהשנה היא כלו לעומת מה שמצפה לנו בהמשך הדרך, 21 סאבג' הוא ההוכחה לכך שאפשר לקחת סגנון מוזיקה אחד להאמין בו ולגרום לכולם לאהוב אותו ולכן אנו צופים לו הצלחה גדולה.  

תגיות
תגובות