פעם שלישית גלידה: לאלי חוזרת להופיע בישראל. צילום: Gettyimages

פעם שלישית גלידה: לאלי חוזרת להופיע בישראל

הכוכבת הארגנטינאית, לאלי אספוסיטו, ממשיכה את הרצף ותופיע בישראל שוב, שנה שלישית ברציפות כבר השנה

לאלי אספוסיטו כבר יצרה לעצמה מסורת שנתית להגיע להופיע בארץ הקודש. אחרי שנתיים של הופעות מצליחות, כעת היא חוזרת בפעם השלישית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בשנים האחרונות הופיעה אספוסיטו בהיכל מנורה עם המופעים ״סוי״ ו-"A bailer" ואף שילבה כמה שירים מהסדרות האהובות ״כמעט מלאכים״ ו״אספרנסה״ בכיכובה. השנה, בניגוד לפעמים הקודמות בהן הופיע בהיכל מנורה, תופיע הזמרת בהיכל התרבות בתל אביב. הערב (ב') פרסמה אספוסיטו בחשבון האינסטגרם שלה שהיא תגיע להופעה שלישית גדולה ויחידה ב-24 ביולי, תחילת החופש הגדול יחד עם הסיבוב העולמי החדש שלה - "En Vivo".

 

ITALIA - ISRAEL 🎉 #LaliEnVivo

A post shared by Lali (@laliespositoo) on

כזכור, בשנה שעברה הגיעה הכוכבת לראיון מיוחד באולפן פרוגי וסיפרה על הקשר הקרוב שלה לישראל ולמעריצים כאן ואף שיתפה שהיא מעוניינת להוציא שיר גם בשפה העברית.

לאלי אספוסיטו באולפן פרוגי. מגיש: משה אבוטבול | מתורגמנית: עדן טוב
 
 
בנוסף, בפעם הקודמת הייתה זו נועה קירל שנבחרה לחמם את הכוכבת מארגנטינה, ובהמשך השתיים נפגשו שוב גם בטקס ה-EMA ונראו קרובות במיוחד. האם קירל תיבחר שוב גם השנה? עד אז, נספר שמכירת הכרטיסים להופעה החדשה של לאלי בארץ הקודש תחל כבר בחמישי הקרוב בקופות "לאן, מחירי הכרטיסים מתחילים ב-195 ש"ח ויגיעו עד 695 ש"ח (המחירים משתנים על בסיס מיקום ישיבה באולם - אמצע, צדדים, אולם או יציע).
 
קירל ואספוסיטו © אלי כהן
חולה על יזראל
חולה על יזראל © אלי כהן

 תעקבו אחרינו גם בטלגרם - לעדכונים בלעדיים וחמים!

תגובות