סיכומוזיקלי: הלהיט החדש של דודו אהרון. צילום: אוהד קב

סיכומוזיקלי: הלהיט החדש של דודו אהרון

יום שישי הגיע ואם הייתם עסוקים בהכנות לפורים, קבלו את כל מה שקרה השבוע במוזיקה הישראלית והפעם: יוצא דה וויס בסינגל בכורה, התקווה 6 בשת"פ מעניין עם אינפקטד מאשרום וגם דודו אהרון מחזיר את המזרחית של פעם

גם השבוע הכנו לכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל כמה מהסרטונים המוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן! 

לידור ויצמן - ״אני יודע״ 

את לידור ויצמן הכרנו בעונה השלישית של הריאליטי - "The Voice". ויצמן ריגש את ליבנו באודישן שלו כאשר ביצע גרסה מחודשת לשיר ״אייכה״ של שולי רנד. מיד לאחר השתתפותו בתכנית זו, ויצמן לא נח לרגע והחל לעבוד על הקריירה המוזיקלית שלו לצד שירות פעיל בצה״ל. 

השבוע, ויצמן הוציא את סינגל הבכורה שלו - ״אני יודע״. סינגל זה מהווה עבורו פריצת דרך למסע המוזיקלי אשר מתחיל כעת. את השיר כתב והלחין בעצמו, בשיתופו של עמוס ארביב. מדובר בשיר פתיחה שמציג היטב את יכולותיו הקוליות של הזמר הצעיר, כזה שעושה חשק להאזין לו שוב ושוב. ויצמן הצליח להפגין סגנון וקול שכאן כדי להישאר וגם הסינגל עצמו עשוי היטב ומסוג השירים שאנחנו אוהבים לשמוע. הסינגל מלווה בקליפ מושקע ומסוגנן, שנותן חווית צפייה אחרת.

לסיכום: תתחילו לשנן את השם. ★★★★★  

 

התקווה 6 ואינפקטד מאשרום - "יום חדש עולה" 

אינפקטד מאשרום, הלהקה הישראלית המצליחה בעולם חוברת פעם נוספת להרכב המוכר והידוע - התקווה 6, ויחדיו יוצאים הם בסינגל חדש אשר נושא את השם - "יום חדש עולה". שיר זה יוצא לקראת מופע הענק השנתי של אינפקטד מאשרום בארץ, שממשיכים הם את המסורת ומגיעים לקונצרט השנתי בזאפה לייב פארק ראשלון לציון ב- 29 במרץ.

את השיר כתב עמרי גליקמן, שהלחין את השיר עם עמית דובדבני וארז אייזן. מדובר במפגש מוזיקלי "חריף" בין שתי להקות גדולות וחזקות, מפגש מעולה ומדוייק בין עולמות הרגאיי, הפופ הישראלי, והביטים האלקטרונים לשיר שכולנו לא הולכים להפסיק לזמזם בתקופה הקרובה - מי צריך יותר מזה?

לסיכום: חיבור שמוכיח את עצמו מחדש. ★★★★  

 

רגב הוד - ״אחד מול כולם״ 

יחד עם המומנטום החזק בעקבות השתתפותו ב"מירוץ למיליון", משחרר רגב הוד סינגל חדש בשם - ״אחד מול כולם״ אותו הקדיש לאשתו, הלן, שגם משתתפת איתו בתכנית הריאליטי.

השיר עוצמתי והמילים עמוקות ונכונות, עליהן אחראי אבירם דרעי. הקול של הוד יחד עם הלחן והמילים גרמו לנו לתחושת צמרמורת, לא מעט מזה בעקבות המסר הרגשי שיש בו. את היכולות הווקאליות של הוד תמיד כיף לשמוע, במיוחד כשמדובר בשיר טוב עם פוטנציאל גדול. לפעמי לא צריך מיליון - אלא אפשר להסתפק בשיר גדול שווה יותר.

לסיכום: פשוט מעולה. ★★★★★   

 

דודו אהרון - ״הכי יפה״ 

השבוע של דודו אהרון היה סוער במיוחד. זה התחיל מפרסומים על התארסותו לבת הזוג נטלי והמשיך עם הוצאת סינגל חדש שמצטרף לרפרטואר הענק שלו - "הכי יפה".

את הסינגל הנ״ל כתב והלחין אהרון יחד עם עדי כבירי ונאור סינואני. אפשר לומר שהסינגל הזה הוא להיט כבר מהרגע הראשון, בדיוק כמו להיטיו האחרים שכובשים כבר מרגע ההאזנה הראשון - וזה מה שנפלא אצל אהרון. יש קטע בשיר שאומנם יזכיר לנו איזה בית מ"נמסטה", אך למרות זאת הוא מצליח להיות כזה שכיף להאזין לו בכל רגע ולרקוד לצליליו. שמישהו יעזור לנו להוציא אותו מהראש!

לסיכום: שיר מצוין כרגיל ★★★★   

 

שווה האזנה  

השבוע, המוזיקאי דודי בר דוד, אשר חדי ההבחנה מבינינו יזכרו אותו כמתמודד מהעונה התשיעית של כוכב נולד, הגיע לגלי צה״ל, כדי לשיר את שירו - ״כל החלומות תפוסים״ שכתב והלחין בעצמו. את השיר ביצע בגרסה אקוסטית ומרגשת שמייחדת את קולו והפך את הסרטון הזה לרגע מיוחד שהוא הכי שווה האזנה.


הפורים של אדיר גץ מעולם לא נשמע טוב יותר. הזמר האהוב היה בסבב הופעות פורים בין בתי ספר - מה שהוליד סרטון מההופעה הקצרה בעמוד האינסטגרם שלו, שם ביצע יחד עם הקהל את "זה עוד יקרה". 

 

חוגגים פורים 🎊🎉🎊☺️ חג שמייח 😘

A post shared by Adir Getz אדיר גץ (@adir_getz) on

 

תגובות