הכירו את נופר: "ההשראה שלי היא בעצם החיים עצמם". צילום: מאיר כהן

הכירו את נופר: "ההשראה שלי היא בעצם החיים עצמם"

לאחר שעברה לא מעט בחיים והתמודדה עם מצבים לא הכי פשוטים, לאחרונה החליטה נופר מנטין להוציא את סינגל הבכורה שלה ולהעביר מסר חשוב לכולנו. מה החלום הנוסף שלה? ולאן היא שואפת מכאן?

נופר מנטין היא זמרת בסגנון הרוק אינדי שמתחילה את דרכה בקריירה המוזיקלית, את עולם המוזיקה היא מצליחה לתמרן עם תחום האופנה והסטייל שגם בו היא עוסקת ביום יום, ולאחר שהתמודדה עם מחלה לא פשוטה של אמה, החליטה מנטין  להוציא לאור את סינגל הבכורה שלה בשיתוף  פעולה עם שירה גבריאלוב, שמוקדש לחברה הטוב שעובר במשפחתו דבר זהה. אך בשיר ציינה נופר, שקיים גם מסר אותו היא רוצה להעביר לשאר המאזינים. 

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 מתי התחלת לעסוק במוזיקה?

"התחלתי לעסוק במוזיקה ובכלל, להיכנס לתעשייה הזו לפני כשנתיים בערך. בעבר עסקתי רק בתחום האופנה והסטיילינג אבל היום אני משלבת את שני התחומים".

 

 מה מושך אותך לעולם המוזיקה?

"מה שהכי מושך אותי לעולם המוזיקה הוא המקום הזה שאני יכולה לבטא את עצמי בעצם, אפילו חלק מהיומן שלי, אני מרגישה שזה המקום שלי ומאוד שמחה שהחלום שלי מתגשם בצורה כזו".

לאחרונה יצא הסינגל החדש שלך "ואולי" בו אירחת את שירה גבריאלוב, איך היתה העבודה עליו?

"העבודה הייתה מדהימה, קודם כל זכיתי להכיר את שירה שהיא בן אדם מדהים, היה בנינו חיבור גם ברמה הרגשית וגם ברמה המקצועית. היה כיף ממש לראות את התהליך של השיר, איך שהוא נבנה, לשמוע את שירה שרה את השיר שלי לראות איך הכל קורה באמת היה נורא מגניב".

 איך את מגדירה את הסגנון שלך?

"אני חושבת שבסגנון שלי יש טיפה מהרוק וטיפה מהסגנון האינדי, אני מאוד מתחברת לסגנונות האלו ולחלוטין ניתן לראות את זה בסגנון שלי".

נופר1
"החלום שלי מתגשם" © מאיר כהן

את הסינגל הלחנת וכתבת בעצמך, מאיפה מגיעים הרעיונות ליצירה?

"את השיר הזה ספציפית כתבתי על חבר טוב שלי שמתמודד כרגע עם מחלת הסרטן של אח שלו, ככה שזה נושא שנורא נגע בי כי גם אני עברתי את התהליך הזה גם עם אמא שלי. ובסופו של דבר פשוט יצא מזה שיר. אני חושבת שהשיר אמנם נכתב בעקבות החוויה של חבר טוב שלי אבל אני באה לנסות להעביר איזה מסר שהוא אופטימי יותר, אופטימיות לכל דבר שקורה. זה מסר שאני מאמינה בו".

 בדרך כלל את עוסקת בתחום האופנה והסטיילינג, אז איך זה לשלב את התחום עם עולם המוזיקה?

"אני חושבת שאמנות זו אמנות. וכמו שאני מכירה את האומנות שלי, אם זה בעיצוב, בסטיילינג או בהפקות שאני עושה, אני חושבת שגם במוזיקה זה אותו הדבר, גם שם אני מביאה את עצמי לידי ביטוי אני חושבת שהדברים משתלבים מצויין ואני גאה מאוד בתוצר הסופי שלי".

נןפר
"באה להעביר מסר"© אינסטגרם

יש לך מודל לחיקוי שממנו את לוקחת השראה?

"ההשראה שלי לאמנות היא בעצם החיים עצמם, החיים שעברתי, החוויות שעברתי, אבל אם בכל זאת הייתי צריכה לנקוט בשמות של אמנים, אז הייתי בוחרת באביב גפן. זה זמר שגדלתי עליו ונורא התחברתי למילים שהוא כותב. הוא אחד הזמרים היותר מוכשרים שיצא לי לשמוע".

מה המקום שבו הכי היית רוצה להופיע?

"הייתי רוצה בעיקר איפה שישמעו אותי, בכל מקום כזה הייתי מוכנה להופיע. כמות האנשים וגודל המקום זה לא מה שמשנה. העיקר שיאהבו את מה שאני מביאה, שיאהבו את המוזיקה שלי. כל עוד אדם אחד אוהב, זה מדהים בעיניי".

 

My name is Luka🙄😳 #suzanne_vega #music #mylife #mylove

A post shared by Nofar Mantin (@nofarmantin) on

 ומה השאיפות שלך?

"השאיפה שלי היא להמשיך ליצור כל עוד אני נושמת, אני נהנת מכל מה שאני עושה ואני בטוחה שאם אמשיך בדרך הזו, אהיה מאושרת".

 עם איזה זמר או זמרת היית רוצה לבצע דואט?

"אם זה היה בארץ, אז לגמרי הייתי בוחרת גם באביב גפן. הוא בהחלט הזמר שהייתי רוצה לעבוד איתו גם בתחום ההפקה וגם בתחום הכתיבה, הוא זמר שאני מאוד מעריכה מוזיקלית כפי שציינתי. הוא מדהים!".

נופר
"רוצה להמשיך ליצור כל עוד אני נושמת" © מאיר כהן

איפה נראה אותך עוד 10 שנים?

"האמת שקשה לי לענות על זה, אני חיה את החיים שלי מיום ליום. אבל אם הייתי צריכה לנחש, אז הייתי אומרת שאני ארצה להמשיך לעסוק גם באופנה וגם במוזיקה. ואני מקווה שאני אגיע לכמה שיותר אנשים עם האומנות שלי, שאני אגע בכמה שיותר. וברמה האישית הייתי רוצה להקים משפחה".

 יש משהו שתרצי למסור לגולשי פרוגי?

"תמיד תסתכלו על הצד החיובי של הדברים, כולנו עוברים את הבעיות שלנו ולפעמים אנחנו מרגשים שיש חושך ושום דבר טוב לא יכול לקרות. ובתור מישהי שעברה המון בחיים, אני יודעת שתמיד יש טוב בסוף."

תגובות