וולקאם טו ישראל: הדג נחש משיקים אלבום חדש. צילום: ליאור כתר

וולקאם טו ישראל: הדג נחש משיקים אלבום חדש

אמש השיקו הדג נחש את האלבום החדש שלהם, "וולקאם טו ישראל", בהופעה מטורפת. אז מה חשבנו עליה?

להקת הדג נחש עובדת כבר 22 שנה, וכל שיר ושיר מחדש מצליחה לכבוש אותנו ואת תחנות הרדיו. אמש (שבת), הם השיקו את אלבומם, העשירי במספר, שנקרא "וולקאם טו ישראל". "אנחנו מאוד גאים באלבום, מאוד שמחים ומתרגשים לחגוג אותו פה היום", מספרים לנו הדג נחש ומוסיפים "באלבום הזה יש 14 שירים שבחרנו מתוך המון המון שירים, בחרנו את החבילה הנכונה בשביל האלבום הזה. לראשונה יש שירים שמדברים על החיים האישיים שלנו, לקראת גיל 40, על זוגיות, על כל מיני דברים כאלה, וגם את המבט שלנו החוצה על ישראל כאן ב2018".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

© ליאור כתר

באיחור אופנתי של מספר דקות, עולים הלהקה על הבמה ומצליחים להקפיץ את כולם באוויר. בין השירים הראשונים ששרו היו "סע" ו"סרט מלחמה" מאלבומם החדש, ואת השיר "סרט מלחמה" הם ביצעו בפעם הראשונה מול הקהל בהופעה. כמובן שגם היו שירים מהטובים והישנים כמו "הנה אני בא" ו"אני מאמין", שגרמו לכל הקהל לקפוץ ולהרים את הידיים באוויר.

© ליאור כתר

לאחר מאשאפ של מספר שירים, העלו הדג נחש את הלקה A-WA והם ביצעו יחדיו שירים בינהם "עוד יהיה טוב", "חביב גלאבי" ועוד. A-WA ירדו מהבמה, והדג נחש סיפרו כי לפני המופע בחדר החזרות, הם חשבו יחד כיצד אפשר להפוך את המופע השקה הזה לטוב יותר. כמה ימים לפני המופע עלה לעמוד הפייסבוק שלהם סקר- "איזה שיר הקהל ירצה שנבצע במופע", והשיר "גן התות" נבחר. אז לכבוד הקהל הם ביצעו את השיר.

 

אחרי מספר שירים הגיטרה לקחה מספר צעדים קדימה, והתחילה לנגן את "עוד אח אחד". הקהל הופתע תחילה מהשיר הרגוע, אך מיד אחרי מספר רגעים הם חיברו את השיר לשיר של בוב מארלי, מה שהעלה חיוך בכל הקהל.

© ליאור כתר

מיד אחר כך, עלה לא אחר מאשר רביד פלוטניק- או בשמו היותר מוכר, נצ'י נצ' לבמה, וביצע את להיטיו המוכרים "כפרה שלי" ו"כל הזמן הזה", ולא היה אפשר להתעלם מהשירה של הקהל, ששרו יחד עם נצ'י.

© ליאור כתר
© ליאור כתר

את המופע הם מסיימים בשיר האהוב "שירת הסטיקר" שגרם לכל הקהל לצעוק ביחד איתם, ולסיים את המופע בחיוך. אך אחרי שיר כל כך טוב, אחרי אפשר בלי הדרן? הדג נחש ביצעו את השיר "יום שישי", שגם גרם לכולנו לחייך, אך לפני שירדו, שרו את שיר הנושא של האלבום, "וולקאם טו ישראל"!. ואם אתם חושבים שזו דרך לסיים מופע, אל תתבלבלו, כיוון שהלהקה ירדה ועלתה לעוד הדרן בשיר "זה הזמן להתעורר".

לסיכום, זו אכן הייתה הופעה מצויינת, עם אורחים מצויינים,= ואלבום מצוין, שהשאיר לנו טעם של עוד.

תגובות