קצת מעבר לשיר: המעשים הטובים בקליפים האהובים. צילום: GettyImages

קצת מעבר לשיר: המעשים הטובים בקליפים האהובים

היום (ג') מציינים את יום המעשים הטובים. כמובן שגם בעולם המוזיקה קיימים מעשים טובים שאנו נתקלים בהם ביום יום בלי לשים לב. אילו שירים נכנסו לרשימה שלנו?

יום המעשים הטובים הוא יום בו יש לנו הזדמנות לעזור לסביבה המקיפה אותנו. ואין דרך יותר טובה לעודד מעשים טובים מלראות אותם בעיניים! אז אספנו לכם את חמשת הקליפים שממחישים בצורה הכי טובה איך עושים מעשה טוב.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

יסמין

השיר של הלהקה "הפיל הכחול" יצא לפני כשש שנים, ומדבר בצורה הכי טובה שלא משנה באיזו דרך נעשה מעשה טוב, בסופו של דבר זה יעשה רק לנו טוב על הלב. ניתן לראות בשיר על מקרה בין בן אדם לילדה בו הילדה תרמה ועזרה לו. בסוף השיר ניתן לראות שאחרי שעשתה את המעשה הוא מחליט לקנות פרחים ולהניח איפה שנפגשו בהתחלה. מדובר בסיטואציה שבהחלט מעוררת השראה.

 

Birthday 

הקליפ של השיר "Birthday" של הזמרת קייטי פרי הוא אחד הקליפים הכי מתוקים שיצא לנו לראות, בקליפ ניתן לראות את קייטי מחופשת לשלל דמויות ומשמחת אנשים ביום הולדתם (ילדה קטנה, אדם מבוגר והיא אפילו ביקרה בבר מצווה). ובשלב מסוים היא מורידה את התחפושת וחושפת בפניהם שכל הזמן הם בילו עם קייטי פרי, החיוכים שיש על פניהם באותו הרגע סופר מחממים את הלב.

 

Smile

השיר "smile", של הזמרת סיה הוא חלק מהסרט האהוב "אנני". ובקליפ כמובן מוצגות כוכבות הסרט במגוון מעשים טובים וטובי לב שמטרתם היא פשוט לגרום לאנשים לחייך, בקליפ ניתן לראות את הילדות הסופר מתוקות האלה, שנותנות לאנשים כיפים, מעודדות אנשים שרצים, מחלקות להם שלטים המורים להם לחייך וגם סתם פשוט רוקדות עם אנשים ברחוב. אבל בין כל החיוכים האחה מה שהכי שימח אותנו הוא לראות הוא שאנשים בכל רחבי העולם קיבלו השראה מהקליפ ועשו את אותם הדברים בעיר שלהם.

 

Suger

בקליפ של הלהקה האהובה "maron5", אנחנו צופים בחברי הלהקה מבקרים באלומות חתונה ברחבי לוס אנג'לס כדי להפתיע זוגות באחד הימים המאושרים בחייהם, יום חתונתם בהופעה של אחת הלהקות המצליחות בעולם שמוקדשת לשניהם ביום המיוחד שלהם. ההפתעה והאושר שרואים על פניהם של החתן, הכלה וכל האורחים שלהם פשוט מחמם את הלב וגורם לנו להעלות חיוך על הפנים. מה צריך יותר מזה? 

 

ככלות הקול והתמונה

השיר של הזמר דני בסן כנראה יצלצל לכם מוכר מהשורה המוכרת שגורמת לכל אדם ששומע אותה לרצות לעשות קצת טוב "מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו?", השיר הוא אחד השירים שהכי מזוהים עם יום המעשים הטובים. ובצדק, מילותיו אומרות כי אנו צריכים לזכור שפעם אנחנו למעלה ופעם למטה ואנחנו צריכים לזכור תמיד לעזור למי שלצידינו, ואומר כי מעשים טובים הם אלה שישאירו אותנו עם הרגליים על הקרקע.

 

 

תגובות