טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של האולטראס. צילום: משה נחומוביץ'

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של האולטראס

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, הילה סלמן , בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם - האולטראס!

 

להקת "האולטראס" התחילה את דרכה המוזיקלית כאשר מנו כשלושה חברי להקה, שלא מזמן הפכה לצמד. (לאחר שסדריק בן שבת החליט לצאת לקריירת סולו) הם כבשו אותנו כבר מזמן עם סינגלים ואלבומים מצליחים. ובשנה האחרונה רק מוכיחים לנו שוב ושוב שלא טעינו לגביהם. לכן, הכנו עבורכם את רשימת השירים המוצלחים ביותר שלהם.


עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

קצת אנשים

אם אתם מסוג האנשים שאוהבים שירים אופטימים, מלאי תקווה וכאלו שלא מתסכלים אחורה- אלא על מה שקורה מכאן והלאה, "קצת אנשים" זה השיר בשבילכם. הסינגל לוקח חלק באלבומם האחרון שיצא לצמד "איזה לילה הולך להיות" ועשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. מתארחת בו נועם אקרמן והיא לחלוטין מוסיפה לאווירה החיובית בשיר. הוא כייפי, מבוצע מעולה ומצליח לעודד במידת הצורך, מה צריך יותר מזה?

 

מסיבה בחיפה

אחד השירים המוכרים ביותר של הצמד הוא ללא ספק "מסיבה בחיפה" ששבר שיאים וצבר כעשרים ושבעה מליון צפיות ביוטיב. בנוסף, תוכלו למצוא גם מספר רמיקסים שלו והם מוצלחים לא פחות. בשיר האהוב לקחו חלק גם הזמר איתי לוי ודי ג'יי אילון מתנה. הוא משלב פופ, ראפ וים תיכוני שעשו עבודה נפלאה ואני לחלוטין מבינה את האהדה הגדולה לסינגל בתקופה האחרונה.

 

הכל טוב

הסינגל "הכל טוב" לוקח חלק באלבומם הראשון של הלהקה עוד לפני שבן שבת יצא לקריירת סולו. שיר זה הוא גם שם הנושא של האלבום והוא בוצע לצידה של הזמרת המעולה ענבל בקמן. בתקופה הזו הלהקה הייתה על קו מוזיקלי אחד וברור (פופ-ראפ) שעם השנים נשמר ונוספו לו סגנונות רבים משיתופי פעולה שיצרו הצמד. הסניגל המצויין צבר כחמש מאות אלף צפיות ביוטיוב עד כה והיווה כמקפצה לא קטנה ללהקה בשנת 2013.

 

ישראלה

השיר "ישראלה" הגיע אלינו בסמוך לתחילת שנת הלימודים ויצר סביבו תהיות מצידנו. במשך תקופה ממשוכת נתקלנו בסרטונים של סלבס אשר מברכים את "ישראלה" ולא ממש קיבלנו תשובה במי מדובר. כאשר יצא השיר התברר כי מדובר בשיר אהבה למדינתנו, ישראל.  חשוב לי לציין שהתרגשתי מאוד מהמחווה הקטנה של הכוכבים שלקחו חלק בקליפ. מעבר לכל הטוב הזה, מדובר בשיר מצויין שצבר עד כה למעלה מעשרה מליון צפיות ביוטיוב ומגיע לו מקום מכובד מאוד ברשימה הזו.

 

בוקר טוב

השיר "בוקר טוב" לקח חלק באלבום "הכל טוב" שיצא בשנת 2013, מאז ועד היום הספיק לצבור מליון צפיות ביוטיוב ואהדה גדולה מצד המאזינים לו. אין ספק שמדובר באחד השירים הצולחים של הלהקה! ויותר מזה, מה יותר טוב מלקום בבוקר ולהאזין לשיר כזה, שמדבר על הזמן הכי חסר מוטיבציה שלנו ביום והופך אותו לאופטימי בהרבה? לא יודעת מה איתכם, אני מצאתי את השיר הבא בפלייליסט הבוקר שלי. והוא גם זה שסוגר את הרשימה הזו.

 
 
תגובות