לא מדברים רק אל הישראלים: סטטיק ובן אל חתמו על חוזה הקלטות בינלאומי. צילום: משה נחומוביץ'

לא מדברים רק אל הישראלים: סטטיק ובן אל חתמו על חוזה הקלטות בינלאומי

אחר שכבשו כל במה בישראל בשנתיים האחרונות וממש עוד מעט גם טסים למספר הופעות מסביב לעולם, סטטיק ובן אל בדרך לקריירה בין לאומית!

סטטיק ובן אל הם ללא ספק הצמד הכי מצליח בישראל בשנים האחרונות, והשניים הביאו עימם ניחוח מוזיקלי מרענן שכבש כל פסגה אפשרית בארץ. כעת סטטיק ובן אל ממשיכים לכבוש פסגות, והפעם נודע כי השניים חתמו על חוזה הקלטות מעבר לים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

היום (ג') פורסם ב"ידיעות אחרונות" כי הצמד חתם חוזה של שבעה אלבומים ב-10 שנים בחברת ההקלטות הבינלאומית "קפיטל רקורדס", מקבוצת "יוניברסל" שמייצגת אמנים ענקיים כמו פול מקרטני, קייטי פרי, סם סמית' ועוד רבים.

בחוזה סוכם שהכוכבים יקליטו שירים באנגלית שיופצו בארצות הברית ובמדינות אמריקה הלטינית, שם כזכור הלהיט שלהם "טודו בום" תפס חזק, כל זאת בהשקעה של מיליונים. השירים יהיו חדשים אך סוכם גם על תרגום שיריהם הקיימים של הצמד לאנגלית והקלטתם מחדש. על כל זה יהיה אחראי לא אחר מאשר ג'ורדי ג'ורדליש כמובן.

בנוסף לשירים מקוריים אנגלית, יתרגמו גם את הלהיטים שלהם © שוקה כהן

את העבודה על השירים באנגלית מתחילים סטטיק ובן אל ממש עוד שבוע כאשר תגיע לישראל המפיקה והמוזיקאית אמילי רייט והם יעבדו ביחד על שני הסינגלים הראשונים שיוקלטו באנגלית. רייט עבדה עם אמנים כמו בריטני ספירס, מיילי סיירוס וקייטי פרי.

תגובות