פעמיים קרח: ניב דמירל בסינגל חדש ובינלאומי. צילום:  Sebastian miceli – Buenos aires

פעמיים קרח: ניב דמירל בסינגל חדש ובינלאומי

ארבע שנים אחרי שהשתתף בראליטי "The Voice" ואחרי שביסס את מקומו במוזיקה הישראלית, ניב דמירל משחרר הבוקר (ב') סינגל חדש ובינלאומי בשתי גרסאות מעניינות במיוחד

כבר ארבע שנים שניב דמירל כובש אותנו. זה התחיל בתכנית הראליטי "The voice", שם היה בין המתמודדים הבולטים ואף זכה במקום הרביעי בגמר, המשיך בסינגל הבכורה שלו "שעות קטנות" עבר לאלבום בכורה מוצלח במיוחד ועכשיו הוא ממשיך עם "קרח" - סינגל שני מתוך האלבום השני עליו עובד דמירל בימים אלו, כל זה כשהוא רק בן 23.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הבוקר, (ב') הוציא דמירל את "קרח" בשתי גרסאות נפרדות - האחת מכוונת לקהל המקומי בעברית ואחת שפונה אל הפנים מעבר לים בשפה הספרדית.

הגרסה בעברית
 

את "קרח" כתב נועם חורב, הלחינה Sandra Baylic ועל ההפקה והעיבוד המוזיקלי אחראי אורי אבני - כל אלו יחד יצרו שיר מצויין בהחלט. משהו בשיר מצליח להביא משהו מאוד חדש ולא מוכר ובאותה נשימה ממשיך דמירל בקו שהתחיל כבר באלבום הראשון. שתי הגרסאות מעולות וסך הכל זו כניסה מדוייקת אל הזירה הבינלאומית.


דמירל מצליח (שוב) להביא את עצמו בתוך השיר והוא עושה את זה בצורה מופלאה, שתי הגרסאות מעולות ואין לנו ספק שכל אחת מהן תצליח גם כאן וגם מעבר לים.

 



תגיות
תגובות