הכירו את: נוה גדג' מכוונת גבוה. צילום: אופק חיים

הכירו את: נוה גדג' מכוונת גבוה

נוה גדג' בת ה-23 גדלה בבית מוזיקלי בצפון הארץ ומתמיד ידעה שזה מה שהיא רוצה לעשות וכשהגיע הזמן התחילה לשיר באנגלית ובעברית בדרך להיות זמרת, אז מה השאיפות הגדולות באמת שלה?

כל מי שחושב שקריירת מוזיקה מתחילה בילדות, יכול בהחלט לגלות שזה הגיוני, נוה גדג' גדלה בצפון הארץ, בגליל ובמרחבים הגדולים בהאזנה לזמרות גדולות והגיעה ממשפחה מוזיקלית, כל אלו היו מה שגרמו לה להבין שהיא רוצה לפרוץ כמוזיקאית ויוצרת. אז לפני שכבר תכירו אותה כבר בעצמכם הכנו לכם ראיון קצר איתה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת להתעסק במוזיקה ומדוע?

"גדלתי בבית מאוד מוזיקלי, הייתי בלהקות נוער וגם כתבתי מאז שהייתי בת 14 וניגנתי בגיטרה. מקצועית התחלתי כשהתחלתי ללמוד ברימון בגיל 20. גדלתי בסביבה מאוד שהיא סביב מוזיקה וסביב הפסנתר".

מה מושך אותך לעולם המוזיקה?

העוצמות, במילים, בקול המנגינה זה עוצמה שחודרת, אני חושבת שזה משהו שצריך להתעסק איתו בגיל מאוד צעיר. אני שמחה שאנשים שרים את המילים ומתחברים אליהם זה הכי מרגש בעולם, וזה הכי חשוב.

"נורא גירל פאוור" גדג' בשיר המדובר
 

השיר החדש שלך "GIVE HER YOUR LOVE" יצא לאחרונה איך הייתה העבודה עליו?

"הוא שיר שכתבתי לפני די הרבה שנים, מהצבא לפני ארבע שנים, מאוד מושפע מפופ ואר אנד בי, עבדתי עליו עם המפיק נועם עקרבי". 

השקת את השיר במופע של יום האישה, למה דווקא שם? יש סיבה לזה?

"זה נורא גירל פאוור, זה מדבר על בחור שלא סגור על עצמו וכל הזמן משחק משחקים ובדרך שוכח שיש אנשים. וזה שיר שלגמרי משחרר אותו וזה נורא מתחבר ליום האישה".

איפה הכי היית רוצה להופיע?

"ברור שאני מקווה ורוצה מאוד להצליח בישראל קודם כול, שגם פה היה קהל ולהגיע לקומות הכי גדולים, היכל מנורה, אבל יש לי עוד דרך מאוד ארוכה עד שאגיע לשם. ובגלל שאני יוצרת באנגלית אז ללא ספק שגם לפרוס כנפיים גם לחו"ל. אנגלית זאת שפה בין לאומית והיא מגיעה להרבה יותר קהלים".

 

נוה
© אופק חיים

 

מי המודל לחיקוי שלך?

"זה בעיקר בחו"ל, הזמרות הגדולות, אלישה קיז, אדל, אטה ג'יימס ונינה סימון. כל העוצמתיות".

איך את מגדירה את הסגנון שלך?

"אני חושבת שאני מושפעת מהמון דברים, אבל אם שמים את זה בתבנית אחת אז זה לגמרי פופ אר אנד בי גם ג'אז קצת אולי. הטייטל הראשון הוא פופ שמושפע מכל מיני ז'אנרים".

 

אם היית יכולה לבחור אומן ולבצע איתו דואט?

"מרינה מקסימיליאן, אני מאוד מתחברת אילה בגלל שאני חושב שהיא מאוד בין לאומית ומאוד ברמה גבוהה והיא עושה את זה פה ויש לה קהל פה וזה מדהים. היא מדהימה ואני לוקחת ממנה הרבה דוגמה".

את מכוונת יותר לחו"ל?

"גם בישראל צורכים מוזיקה בין לאומית אבל גם ישראל וגם בחול יש אלבום בעברית ואלבום באנגלית ובאלבום באנגלית יש גם שילובים של עברית. שתי שפות שאני דוברת אותן ובסופו של דבר משתיהן יוצאים דברים".

 

 איפה היית רוצה להיות בעוד 10 שנים?

"הייתי רוצה להיות בארצות הברית, על הקו שבין ישראל לארצות הברית. אני פשוט רוצה להקליט אלבומים מוצלחים והאיכותיים עם מילים ומסר איכותי וטוב. ולהופיע בארץ ובחו"ל ולעשות דברים עם משמעות דרך המוזיקה. להתפרנס מזה וללכת לעשות את זה כל הזמן". 

תגובות