שי רון: "רוצה להצליח בכל העולם". צילום: רועי אלקובי

שי רון: "רוצה להצליח בכל העולם"

תפסנו את הזמרת הצעירה, שי רון, לראיון קצר בו היא מספרת לנו על ההשראה שלה, על האהבה המטורפת למוזיקה, ומה השאיפה הגדולה שלה מכאן והלאה?

לאחר שכבשה אותנו לצידן של אחת הלהקות הזכורות בעולם הנוער- "קלוזאפ" בתכנית הריאלטי 'אקס פקטור', הספיקה הזמרת וכוכבת הרשת, שי רון, לשחרר כמה סינגלים משלה ואף לשאוף גבוה יותר מאי פעם. 
 
עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:
 
את רגע לפני שיר חדש, איך התחושות? 
"אני מאוד מאוד מתרגשת, כל פעם מחדש המוזיקה והתוצרים אליהם אני מגיעה מצליחים לרגש אותי. זה כמו תינוק שמגדלים אותו ועד שהכל מגיע לתוצצאה שאנחנו גאים בה. התחושות שלי מדהימות! יש התרגשות מטורפת ובלתי פוסקת".
 
 
 
את לוקחת חלק בכתיבה וההלחנה בשירים שלך, מה ההשראה שלך?
"את השיר הזה כתבתי עם אבא שלי, רונן. וההשראה שלי היא מהסביבה שלי, היא מהחברים הקרובים שלי, מאנשים אותם אני פוגשת ביום יום שלי, מהמשפחה שלי, כל דבא בו אני נתקלת נותן לי השראה למשהו חדש. והכל בא מהתחושות שלי, בעיניי כך הכל יוצא הכי אמיתי והכי אותנטי".
 
איך זה גם לקחת חלק בכתיבה וההחנה וגם לשיר אותו? חושבת שזה שונה מלשיר שיר שלא את כתבת?
"האמת שעדיין לא יצא לי לשיר שיר שלא לקחתי בו חלק. בכתיבה והלחנה זה משהו שבעתיד יקרה, בעזרת השם. כי יש המון הצעות וזה הכי משמח אותי. אבל בנתיים אני אוהבת לעשות את זה בדרך שלי, בדרך הבטוחה. וכן, זה שונה אבל אני בטוחה שאני יכולה להעביר את המילים לרגשות שלי".
 
שי רון
"רוצה ללכת בדרך הבטוחה"© אינסטגרם
 
התחלת בתכנית ראליטי לצד להקה, שלמה עם ההחלטה ללכת לראליטי? 
"אני לא ידעתי בכלל מה זה ריאליטי. התחלתי בגיל חמש עשרה. לקחתי את זה נטו כחוויה, באתי להנות וידעתי שרק בצורה הזו הדברים ילכו כמו שאני רוצה. באתי להנות מהמוזיקה ומשם עוד יותר רציתי לטרוף את העולם".
 
לאחרונה הוצאת את "כל פעם", "משקרת" ו"עץ בשלכת" שזכו לאהבה רבה בחוץ, איך קיבלת את זה? 
"אין דבר יותר מרגש מלראות את הפידבקים הטובים והמחממים מהאנשים הקרובים שלך, מהמעריצים שלך, שבחיים לא עוזבים אותך ונאמנים לך. באמת שהדבר הכי מרגש שאפשר לקבל בתחום הזה זה לראות את הקהל התומך שמציף באהבה גדולה ולראות שהם מתחברים למילים שאני כותבת, שהם מרגישים כמוני. זה פשוט מרגש".
 
 
מצליחה לשלב בין המקצוע הטובעני לגיל ההתבגרות? חברות? מבחנים? בית ספר?
"האמת שאני לגמרי מצליחה לשלב כי אני נהנת מכל רגע ורגע ומחלקת את הזמן הכי טוב שאני יכולה. אני מתכננת לעצמי את הזמן שבין הבגרויות, החבר, המוזיקה, והחברות. אני משתדלת לשלב כמה שאפשר. זה לא דבר פשוט וקל, אבל בסוף מתרגלים להכל".
 
מה מחכה לנו ממך באלבום?
"האלבום שאני עובדת עליו זה אלבום קטן, אישי שלי, מהלב שלי אליכם. יש בו המון רגש ואני מאוד גאה בו. נהנתי לעבוד עליו ואני מחכה בקוצר רוח שתשמעו אותו, מאוד מסקרן אותי לדעת מה חושבים עליו".
 
שי רון
"מנסה לשלב את הקריירה עם חיי היום יום" © רועי אלקובי
 
איך בן הזוג שלך מקבל את ההצלחה?
"בצורה הכי מדהימה שאפשר לתאר. הוא מפרגן כל כך, הוא תומך, הוא עוזר בכל מה שאפשר. הוא לגמרי בשיתוף פעולה איתי ולא מוותר לי. ודרך אגב, השיר 'כל פעם' נכתב עליו".
 
מה את מאחלת לעצמך להמשך הקרירה?
"אני מאחלת לעצמי שתמיד תהיה לי את התשוקה והאהבה למוזיקה. ובנסוף, שאני בחיים לא אפסיק לחלום ואני אהנה מכל הטוב שיש לעולם המוזיקה להציע לי. זה עולם כל כך גדול ומופרח שאין לדעת מה יקרה מחר, וזה מדהים".
 
שי רון
"השיר 'כל פעם' נכתב עליו" © אינסטגרם
 
יש יעד שהחלטת להגשים או להגיע אליו במהלך הקריירה?
"בעזרת השם, אחד החלומות שלי הוא להגיע לבמות גדולות בחוץ לארץ, להופיע לצד אמנים גדולים, וכמובן לבצע דואט עם זמר. זה יכול להיות מהמם".
 
מה החלום הכי גדול שלך?
"החלום הכי גדול שאפשר לבקש זה להצליח בכל העולם, להיות זמרת בינלאומית. אני רוצה שעוד ועוד אנשים ישמעו אותי ויאהבו את המוזיקה שלי".
 
"רוצה להגיע לבמות בחוץ לארץ" © אינסטכרם
 
איפה את רואה את עצמך בעתיד? ממשיכה בתחום? הולכת לתחום אחר?
"אני מאמינה שבעתיד אמשיך כמובן במוזיקה. ויותר מזה, אשמח גם להתקרב לעולם המשחק. יש בי עוד המון תחומים, אני לומדת קורס איפור ומנסה להביא הכל ממני עד כמה שאפשר".
 
תגובות