ממשיך לדהור: עדן חסון משחרר את "ילדים כאלה". צילום מסך מיוטיוב

ממשיך לדהור: עדן חסון משחרר את "ילדים כאלה"

הוא מסתמן כאחת הפריצות הגדולות של השנה במוזיקה הישראלית ואחרי שכבש אותנו עם סינגל בכורה ממכר במיוחד ("שמישהו יעצור אותי"), עדן חסון עומד במבחן הסינגל השני, "ילדים כאלה", אותו שחרר היום

עדן חסון רק בן 23 וכבר מאחוריו שלל להיטים שכתב, הלחין ויצר עבור אמנים אחרים ("שתשרף האהבה", "ילדה קטנה", "שתיתי" ועוד), לפני כחצי שנה החליט שזה גם הזמן שלו לפרוץ כזמר בעצמו ושחרר את סינגל הבכורה "שמישהו יעצור אותי" שהפך ללהיט היסטרי ממכר עם מיליוני צפיות שלגמרי מוכיחות שהוא הפריצה הגדולה של השנה במוזיקה הישראלית. כעת, חסון משחרר את הסינגל השני שלו.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

היום (ה') משחרר חסון את "ילדים כאלה", גם אותו כתב והלחין. גם בסינגל החדש מדובר בשיר כואב על אהבה הפעם מזווית זכרונות ילדות. אם בסינגל הראשון נחשפנו לקולו של חסון ללא יותר מדי מוזיקה מסביב ובעיקר גיטרה, הפעם עוטפים את הכל גם מקצב בהתאם ומדגיש את קולו המיוחד. 

 

משהו ב"ילדים כאלה" קצת יזכיר את אווירת 'רותם כהן' שגם החל כיוצר שירים עבור אחרים ועשה את הדרך לפרונט הבמה. גם חסון עושה דרך מעולה לאט לאט במוזיקה ועצם זה שהוא עבר את מבחן הסינגל השני בהצלחה רק משמח אותנו יותר, ושאף אחד לא ינסה לעצור אותו.

תגובות