מופע נולד: לי בירן ואליאנה תדהר בפרוייקט חדש. צילום: ערן לוי

מופע נולד: לי בירן ואליאנה תדהר בפרוייקט חדש

אליאנה תדהר ולי בירן הפתיעו את כולם הבוקר (ה') עם בשורה על פרוייקט חדש ומסקרן במיוחד שעתיד לעלות על הבמות כבר בחודש הבא!

לי בירן ואליאנה תדהר הם ללא ספק הפאוור קאפל של עולם הבידור, השניים מנהלים זוגיות צמודה כבר למעלה משנה וחצי. מעבר להיותם אחד הזוגות היותר מתוקים ויפים של עולם הבידור (בכל זאת, בחרתם בהם כ"זוג השנה"), הם מרבים לעשות פרויקטים יחד החל מהשתתפות בפסטיגל, סדרות משותפות ומופעים מוזיקליים מצליחים אחרים. הבוקר, (ה') נחשפנו לפרויקט חדש שלהשניים שעתיד לעלות על הבמות כבר בתחילת החודש הבא.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

השניים שחררו הבוקר הודעה מיוחדת על מופע מוזיקלי חדש לשירי "הכבש השישה עשר" של יהונתן גפן ויוני רכטר. השניים יתחילו את הפרויקט הנמשותף החדש בשתי הופעות השקה בחודש יוני הקרוב, שלאחריהן תתקיים סדרה מוגבלת של מופעים.

אחד מהשירים במופע. מתוך לוקחים את הזמן
 

כזכור, תדהר ובירן שותפים בפרויקט דומה "לוקחים את הזמן" לצד רוני דלומי. ככל הנראה הפרויקט הנוכחי יהיה בנוי על אותו הקו עם להקה חיה ועיבודים חדשים. המופע  המוזיקלי מגיע בתיזמון מושלם עם חגיגות ה-40 ליציאת האלבום המקורי והאהוב שעיצב פסקולים של דורות שלמים עם שירים כמו: "איך שיר נולד?", "גן סגור", "אני אוהב", "הילדה הכי יפה בגן" ועוד. 

 

בירן ותדהר מבלים ברגעים אלו מעבר לים בחופשת עבודה בארצות הברית אך זה לא מנע מהם לספר לנו בהתרגשות על המופע החדש.

״הכבש השישה עשר זה האלבום הישראלי האהוב עליי בכל הזמנים", מספר לנו בירן ומוסיף: "תמיד חלמתי לשיר את השירים האלה ועכשיו החלום הזה מתגשם עם לא אחרת מאשר אהובתי. הדבר הכי חשוב לנו הוא אתם הקהל. 'הכבש השישה עשר' הוא נכס צאן ברזל. זה יהיה מופע מיוחד וחוויה חגיגית ומדהימה. אנחנו מתרגשים בטירוף". 

גם בת הזוג על הבמה ובחיים, אליאנה תדהר, חלקה איתנו את ההתרגשות: "מתרגשים שקיבלנו את הזכות לגעת בחומרים האלו שהיו פסקול הילדות שלנו וכל כך השפיעו עלינו כאמנים. הרצון הכי גדול שלנו הוא ליצור משהו שבאמת יתאים לכל המשפחה, שיאחד ויחבר בין ההורים לילדים וייתן שעה וחצי של זמן איכות וחגיגה אמיתית ומשפחתית".

תיכף יחזרו לחזרות
תיכף יחזרו לחזרות © אינסטגרם

ההופעות הראשונות יתקיימו על בימות "זאפה" כאשר הופעת הבכורה תתקיים ב-8 ביוני (שישי בצהריים) ב"זאפה" תל אביב (פתיחת דלתות: 12:30, תחילת מופע: 14:30) והמופע השני יתקיים ב-15 ביוני (שישי בצהריים) ב"זאפה" הרצליה באותן השעות. 

 
תגובות