ועוד רק התחלנו: הזמרים שפרצו עד כה ב-2018. צילום מסך מיוטיוב

ועוד רק התחלנו: הזמרים שפרצו עד כה ב-2018

השנה אולי נמצאת רק בחלקה הראשון, אך כבר פרצו לחיינו לא מעט זמרים טובים ומוכשרים. באווירת החג, ריכזנו עבורכם את אלו שהוכיחו לנו שהם כאן כדי להישאר

השנה פרצו זמרים רבים בתחום ואיתם הלהיטים שאי אפשר לפספס, מה שמוכיח לנו לא לוותר על החלומות שלנו. לכבוד חג השבועות, שידוע גם כחג הביכורים, ריכזנו עבורכם את רשימת הזמרים שבלטו במיוחד השנה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

קייט ואור

הצמד החדש בתעשייה, קייט ואור לא הפסיקו לחדש לנו השנה. בנוסף, הפכו לאחד ההרכבים האהובים ביותר.  לפני כן השתיים התחילו כאשר עמדו על במת התוכנית "דה וויס" ומאז החליטו לשתף פעולה. השתיים רק התקדמו מאז והוציאה השנה את הסינגלים "רינג רינג" ו"מברזיל עד אורוגוואי" וצברו למעלה ממליון צפיות. כך שאין ספק שהשנה פרצו רשמית, אנחנו כבר מחכים לשיר הבא.  

 

 נטע ברזילי

אי אפשר לפספס את השנה המטורפת שעברה על נטע ברזילי מאז הזכייה ב'כוכב הבא' ועד הניצחון באירוויזיון. כבר בתכנית המדוברת לא מעטו האנשים ששמו לב ליחודיות של ברזילי ובפחות משנה הפכה לזמרת הכי אהובה בישראל. כמובן שהשיר המצויין "Toy" הוסיף צבע לשמחה הקיימת בה ויחד איתו היא הצליחה להיכנס להיסטוריה של המדינה. גאוות ישראל כבר אמרנו?

 

יהונתן מרגי

אחד הזמרים שפשוט אי אפשר היה להתעלם מנוכחותם הוא יונתן מרגי, שהוכיח לנו כבר באודישן שלו שהוא לא פחות מזמר מעולה. בשנה שחלפה הספיק מרגי להתמודד בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" לצידה של נטע ברזילי וקטף את המקום השני בגמר. וכפי שאנו יודעים, מקום שני הוא מקום מכובד בהחלט כדי לפרוץ כזמר מצליח. וכן, בקרוב ישחרר גם סינגלים משלו.

 

אדל

כמה כיף להאזין לזמרים צעירים ורעננים בתחום המוזיקה הישראלית, השנה נחשפנו לראשונה לכשרונה של הזמרת הצעירה אדל. הסינגל ששיחררה "נשימה" צבר כבר כמעט מליון צפיות ביוטיוב ואהדה גדולה מצד המאזנים לו. אין ספק שמדובר בנערה מוכשרת ואנו מצפים לסינגלים הבאים שלה.

 

ניתן בן ארי

לא טעיתם, ניתן בן ארי הוא בנו של מוש בן ארי שהחליט ללכת בדרך אביו וכבר הוציא את הסינגל הראשון שלו לפני כשבועיים שצבר כבר אלפיי צפיות ביוטיוב. מי שכתב והחלין עבורו את הסינגל הוא לא אחר מהראפר האהוב איזי (ארז שרון). הזמר הוכיח שהוא בהחלט מוכשר כדי להצליח בתחום וכי הוא עושה זאת על הצד הטוב ביותר. אנחנו בהחלט כבר מצפים לסינגל הבא.

 
תגובות