טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של אנריקה איגלסיאס. צילום: סיוון פרג'

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של אנריקה איגלסיאס

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, יעל פרידמן, בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם - אנריקה איגלסיאס

עם השנים זכה אנריקה איגלסיאס לאין ספור השיגים מרשימים: כמו זכייה בגראמי ואף במכירות אלבומיו שעומדים על יותר משישים מיליון עותקים. היום, כשהוא כבר אחד הזמרים הכי בולטים במוזיקה הלטינית, אספנו לכם את השירים הטובים ביותר שלו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

Bailando

השיר הראשון שבחרנו הוא שיר ששבר שיאים בכל העולם. הוא צבר יותר משניים וחצי מיליארד צפיות ביוטיוב ומכר מיליוני עותקים דיגיטליים בחנויות המוזיקה. בזכות השיר הזה איגלסיאס השאיר חותמת ייחודית במוזיקה הלטינית והוכיח שלמרות הצלחתו המטורפת של אביו חוליו איגלסיאס (שנחשב לזמר הספרדי המצליח ביותר בכל הזמנים) הוא הרבה יותר מה "בן של".

 

 El Perdón 

בשיר הבא בחר איגלסיס לשתף פעולה עם לא אחר מניקי ז'אם, בעיני רבים השיר היה הפריצה של ג'אם בעיקר כי השילוב בין השניים היה מדויק והבליט את היחודיות שלהם. תמיד כשהשיר מתנגן אין אחד שלא מזהה אותו במהרה ושר בקול גדול גם אם הוא לא בדיוק יודע את השפה. השיר נחשב לאחד השיאים בקריירה של אנריקה ופתח את אנריקה לסגנון הרגאטון.

 

 Duele El Corazón 

בשנת 2016 לאחר שלל פוסטים שרמזו על השיר הבא, הודיע הנסיך הלטיני באינסטגרם כי הוא מוציא שיר חדש יחד עם הראפר וויסין. תוך ימים אחדים מיום שחרורו השיר כבש את המקום הראשון במצעד השירים הלטינים על פי השמעות הרדיו של בילבורד. השיר שמשמעותו בעברית היא "הלב כואב" ריגש אנשים רבים וכן, גם אנחנו התרגשנו.

 

Súbame La Radio  

השיר הבא היה הסרטון השלישי הכי נצפה בערוץ של אנריקה ואף הגיע למקומות מכובדים במצעדים בכל העולם, ולכן החליט איגלסיס להוציא מספר רמיקסים עם כוכבים בולטים ביניהם Cnco, שון פול וגם לא אחר מרותם כהן שלנו שקיבל אותו באהבה כשביקר בישראל בחודש מאי האחרון, אנחנו מקווים שבעתיד נשמע עוד שיתופי פעולה של השניים האלה.

 

Hero 

אחרון חביב הוא שיר אהבה קלאסי שסחף אחריו מיליוני עיניים דומעות. השיר יצא זמן קצר לפני הפיגוע של 11 בספטמבר (פיגוע בו 2 מטוסים נחטפו והתנגשו במגדלי התאומים בארה"ב והרגו אלפי אנשים) לכן הוא נבחר להיות אחד ממספר מצומצם של שירים שהורשו להשמעה בהקשר לפיגוע הנורא ההוא. אנחנו עדיין מתרגשים בכל פעם שאנחנו שומעים אותו.

 


תגובות