הכירו את שרית אביטן: "המוזיקה יכולה לרפא כל אדם". צילום: באדיבות יחסי ציבור

הכירו את שרית אביטן: "המוזיקה יכולה לרפא כל אדם"

כמו בכל שבוע גם היום אנו מציגים בפניכם זמר חדש בתעשיית המוזיקה המקומית. והפעם - קבלו את שרית אביטן. בראיון בו סיפרה לנו על הדרך שעברה, על השאיפות לעתיד ולצד מי הייתה רוצה לעמוד על הבמות?

את שרית אביטן רובכם וודאי מכירים, היא זמרת עם היסטוריה מוזיקלית משובחת וכעת היא חוזרת אלינו לאחר שהוציאה את שירה החדש "טלי". והאמת? אין מאושרים מאיתנו שהיא חזרה אלינו! 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

 מתי התחלת להתעסק במוזיקה ומדוע?

"הרגשתי את זה מגיל מאוד קטן, את המוזיקה שבוערת לך בגוף. התחלתי לשיר בטקסים בבית ספר ומשם זה התפתח. ואני חושבת שמוזיקה זאת האהבה הכי גדולה שלי."

מה מושך אותך לעולם המוזיקה?

"המוזיקה בעצמה, זה עולם שאי אפשר להסביר אותו במילים. המוזיקה יכולה לרפא כל אדם." 

© דניאל קמינסקי

לאחרונה הוצאת את הסינגל "טלי", איך הייתה העבודה עליו?

"הייתה עבודה מדהימה עם אופיר כהן שכתב והלחין את השיר שהיה לי כיף מאוד לעבוד איתו. השיר 'טלי' הוא שיר קיצי וקצבי שמח. הרבה שאלו אותי מי זאת טלי והאם היא אמיתית, והתשובה היא כן, טלי אמיתית. טלי ילדה בת 20, אופיר סיפר לי את הסיפור שלה ודרך המילים של השיר אפשר להבין את הסיפור של טלי." 

 

איפה הכי היית רוצה להופיע?

"אני רוצה להופיע בבמות הכי גדולות שיש, להיכנס ללבבות ולבתים של כל האנשים. אני חושבת רחוק ומאמינה ואני רוצה לכבוש כל יעד וחלום."

מי המודל לחיקוי שלך?

"שרית חדד בגלל שגדלתי עלייה, היא זמרת מהממת בעיניי, היא שרה כל שיר בצורה אחרת ובעוצמות ענקיות כמו שהיא באמת יודעת להגיש והיא זמרת שרק אפשר ללמוד ממנה."

איך את מגדירה את הסגנון שלך?

"ים תיכוני." 

 

האם הטעם המוזיקלי שלך תואם לסגנון אותו אתה שר?

"באלבום הזה אנחנו הולכים לעשות כמה סגנונות, מזרחית וגם פופ והולכים להיות דברים ממש מעניינים. ובחודשים הקרובים אני אוציא אלבום שאנחנו עובדים עליו הרבה ואני ממש מחכה לשחרר אותו."

אם היית יכולה לבחור כל אומן ולבצע איתו דואט, במי היית בוחרת? למה?

"עשיתי כמה דואטים באלבום הקודם שלי, עם איציק קלה, עומר אדם ונאור אורמיה ואני עכשיו עובדת על אלבום שהוא לבד. ולא עולה לי לראש מישהו שהייתי רוצה לבצע איתו דואט." 

 

אם לא היית עוסקת בתחום המוזיקה, באיזה תחום היית עוסקת, ולמה?

"פעם רציתי להיות רופאה או פסיכולוגית, דברים שמעניינים אותי כי אני אוהבת להקשיב לאנשים ואני אוהבת להיות הכתף התומכת. היום קצת פחות הייתי רוצה להיות רופאה, אלוהים כיוון לי משהו אחר שזה המוזיקה."

איפה נראה אותך בעוד 10 שנים?

"בעזרת השם בבמות הכי גדולות ואני רוצה להגיע לכל יעד שאני ארצה והשמיים זה הגבול. אני מאחלת לעצמי קודם כל בריאות ובנוסף הצלחה." 

 

תגובות