לאלי בישראל: "תחושה ביתית ויחס אישי ונעים" . צילום: נתנאל מור בן שבת

לאלי בישראל: "תחושה ביתית ויחס אישי ונעים"

לאלי אספוסיטו כובשת כל יעד אפשרי שהיא מציבה לעצמה, היא כבשה את העולם עם סיבוב ההופעות הגדול שלה Lali en vivo ולאחר שתי הופעות מוצלחות של הזמרת בישראל, היא לא שוכחת אותנו גם בסיבוב הנוכחי שלה ועלתה אמש (ג׳) לבמה הגדולה של היכל התרבות בתל אביב. מה חשבנו על המופע הכי צבעוני של הקיץ?

את הכוכבת הארגנטינאית, לאלי אספוסיטו, כולנו מכירים בתור שחקנית, ובשנים האחרונות היא הוסיפה לעצמה בכבוד רב את הטייטל זמרת. לאלי שהחלה לשיר כבר מגיל מאוד קטן כחלק מפורמט הסדרות, גילתה את הכישרון החבוי שבה ויצאה בקריירת סולו מצליחה, הזמרת שמאחוריה עשרות להיטים, שני אלבומים והשלישי שממש בדרך, מוכיחה לנו שהיא לגמרי מולטי טאלנטית. ואחרי שתי הופעות מוצלחות בישראל, לאלי הציבה לעצמה כאן רף מאוד גבוה, האם היא עמדה בו? 
 
עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

לאחר איחור קל של חצי שעה וקטע ווידאו ארט שהוקרן על גבי המסכים, הגיע הרגע לו כולם חיכו. כוכבת הפופ הארגנטינאית האהובה עלתה לבמה צלילי השיר "Mi religion". מיד אחר כך המשיכה לשירים "te siento" ו- "Unico", בסיום שני השירים דיברה אל הקהל בעברית ואמרה: "שלום לכולם, ערב טוב, תודה רבה" והמשיכה עם השיר "Boomerang" לאחר שסיימה לשיר פנתה שוב לקהל: "שלום לכולם, השיר הבא מאוד מיוחד עבורי, ואני רוצה שתשירו אותו יחד איתי, מוכנים?"  

© צילום: נתנאל מור בן שבת
 
כעת אספוסיטו החלה לשיר את "Tu revolucion", והמשיכה לשיר "Soy" שהקפיץ את הקהל על הרגליים, לאלי קראה לקהל לשיר איתה וניכר כי היא ממש נהנת מהשתתפותו. מיד לאחר שסיימה את הסינגל הנ"ל התחילה הזמרת לשיר את השיר "Histeria" שבאמת גרם לקהל להיות בהיסטריה, לקפוץ ולהשתולל, בסיומו פנתה אל הקהל ואמרה "איזו שמחה, איזה כיף להיות פה שוב כל שנה מחדש", וציחקקה עם הקהל מדוע השנה לא הגיעה בפסח, והסבירה שהמצות הורגות אותה ועושות לה כאבי בטן והצהירה שהיא לגמרי מעדיפה פיצה.
 
לאחר השיח המעניין עם הקהל, לאלי החלה לרקוד לצלילי השיר "Una na", כשהקליפ מוקרן ברקע, והקפיצה את כל הקהל על הרגליים, ובמעבר חד החלה לשיר את "Bomba" שם קפצה על הבמה, נופפה לשלום ואמרה בעברית "תרימו ידיים".  
 
© צילום: נתנאל מור בן שבת
 
הרקדניות פינו את הבמה ולאלי נשארה לבד עם נגן גיטרה חשמלית וביצעה את השיר "Lejos de mi".
לאחר סיום השיר פנתה שוב אל הקהל ושאלה בעברית "מה שלומכם?, אתם נהנים?". כמובן שאי אפשר לפסוח על המסורת, לאלי לקחה את דגל ישראל התעטפה בו ושרה יחד עם הקהל את השיר המרגש שלה מהדיסק השני "Ego" תוך כדי אפקטי עשן וצרחות מהקהל. 
 
 
הזמרת נשארה על גל השירים השקטים, והחלה לבצע את השיר "Reina" , כשהיא עומדת לבדה באמצע הבמה ופנס ענק מופנה אליה, קולה העמוק של לאלי לא השאיר עין אחת יבשה וכל הקהל התרגש ושר יחד איתה.
לאחר הרגעים המרגשים החלה לאלי לשיר את השיר "Amor es presente", ואחזה שלט שהביאה לה מעריצה מהקהל,  לאלי המשיכה לצלילי השיר "100 Grados" עם ביצוע מרשים במיוחד והמשיכה עם השירים "Mil anos luz", "irresistible" ו- "A bailar", בהם הזמרת הראתה כישורי ריקוד מעולים כמו שהיא יודעת.   
 
אף עין לא נשארה יבשה
אף עין לא נשארה יבשה © צילום: נתנאל מור בן שבת
 
 
לאחר הפסקה קצרה עלתה לאלי לבמה והעמידה את הקהל במבחן, כשרצתה לשמוע האם הם מכירים כבר את מילות השיר החדש שלה "Besarte mucho" וכאשר הקהל עמד במבחן לאלי החלה לשיר את השיר בהתלהבות רבה. הזמרת פנתה שוב אל הקהל ואמרה "אתם מאוד יפים ואני רוצה תמונה עם כולכם" והצטלמה עם הרקדנים שלה שעליהם מונח דגל ישראל יחד עם כל הקהל מאחור, התמונה המסורתית שעושה על הבמה בארץ בכל שנה.
 
 
מיד המשיכה לשיר "Tu novia" , בסיום השיר הודתה לאלי ליאיר דורי על כך שהוא מביא אותה שנה אחרי שנה לישראל והציגה את הלהקה והרקדניות. כאשר רצתה לומר תודה לקהל נשמע רעש חזק מהקהל והזמרת אמרה: "אני רוצה להגיד לכם מכל הלב, שאני נהנית כל פעם מחדש להגיע לפה, אתם קהל אדיר, ואני מקווה שאזכה להגיע לפה גם במופעים הבאים שלי."  
 
וחתמה את המופע עם השיר "No estoy sola" , כאשר באמצע הביצוע התפרצו ארבע בנות לבמה, המאבטחים מיהרו להוריד אותן מיד, אבל רק אחת זכתה לחיבוק חזק מלאלי שלנו.  
 
 
לאלי נתנה שואו מצויין ואינטימי במיוחד, אומנם היא לא החליפה אפילו פעם אחת תלבושת, ולא העלתה יותר מארבע רקדניות לבמה, אבל היא לא חששה להראות את כישורי הריקוד המופלאים שלה, ידעה להקפיץ את הקהל כמו שצריך ולרגש אותו אפילו יותר. לאלי נתנה לקהל תחושה ביתית לגמרי, והיחס שלה היה מאוד אישי ונעים, אנחנו ממש מקווים שהיא תחזור לפה שוב בשנה הבאה והפעם לזמן קצת יותר ארוך מהביקור הקצרצר של השנה.
 

 

תגובות