סיכומוזיקלי: דניאל ליטמן בקאבר מפתיע. צילום מסך מאינסטגרם

סיכומוזיקלי: דניאל ליטמן בקאבר מפתיע

יום שישי הגיע ואם הייתם עסוקים בפעילויות לחופש הגדול אנחנו כאן עם כל מה שקרה במוזיקה הישראלית. והפעם: עילי בוטנר ורן דנקר מרגשים, רום שינדלר בסינגל ראשון וגם מאור אדרי בסינגל חדש ורומנטי

גם השבוע הכנו לכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל כמה מהסרטונים המוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

שי המבר - "געגועיי" (אלבום להקה צבאית)

בחודשים האחרונים התחילו בצה"ל לשחרר סינגלים לקראת אלבום להקות הצבאיות (שיוצא לראשונה מזה 20 שנה) והשבוע נחשפנו לשיר חדש מתוכו שכתבה הליחנה ומבצעת סמל (במיל') שי המבר. "געגועיי" הוא שיר עדין, מרגש, פשוט ואמיתי וסוחף. המבר מבצעת אותו בצורה מיוחדת ומוצלחת שלגמרי מזכירה לנו עד כמה אנחנו אוהבים אותה.

לסיכום: כבר מחכה לאלבום המלא. סינגל מרגש ומיוחד. ★★★★★  

 

רום שינדלר - "הוא יחזור"

רק בשבוע שעבר רום שינדלר נכנסה לטור כחלק מפינת השווה האזנה וכבר השבוע היא מככבת עם סינגל הבכורה שלה - "הוא יחזור". את הסינגל החדש כתבה והלחינה שינדלר בעצמה והוא פשוט מושלם. הוא מתחיל בצורה מעולה, עדינה ובעיקר מאוד מיוחדת, בספק אם יש בארץ עוד זמרת כמוה. הסינגל מצוין, הוא נעים, אמיתי, בעל מילים ולחן מעולים ושינדלר מבצעת אותו בצורה מושלמת. בנוסף לשיר הטוב יש גם קליפ מעולה לא פחות שללא ספק מוסיף רבות לשיר החדש. בקיצור, זה בדיוק הזמן שלכם להתחיל לשנן את השם שלה. 

לסיכום: פשוט מצוין. סינגל בכורה מוצלח. ★★★★★  

 

מאור אדרי - "נראה לי חלום"

רגע לפני שמאור אדרי משחרר את האבלום השישי שלו קיבלנו ממנו השבוע סינגל חדש "נראה לי חלום" אותו כתב והלחין לצד אלעד טרבלסי. הסינגל טוב, הוא רומנטי, כיפי וכזה שכיף שלמוע וקל להתחבר וזה בדיוק מה שצריך להיות בשיר טוב. השיר מגיע עם קליפ מיוחד ויפייפה הכולל תמונות של זוגות (אנונימיים) דבר המחבר יותר בנינו לבין השיר.

לסיכום: שיר מוצלח. ★★★★

 

יובל דיין - "דמעות שקופות"

ממש השבוע התחילה הזמרת הצעירה יובל דיין לככב בהצגה "מיקה שלי" אך קריירת המשחק החדשה ממש לא מתכוונת לעצור את קריירת השירה המצליחה של דיין שהוציאה השבוע (בתזמון מדהים) את הסינגל השלישי מתוך האלבום השלישי שבדרך. את השיר החדש כתבה והלחינה דיין לצד אריאל סגל כאשר על ההפקה והעיבוד המוזיקלי אחראי גלעד שמואלי. ב"דמעות שקופות" ממשיכה דיין להביא את עצמה בצורה הטובה ביותר עם שיר קסום וביצוע קסום עוד יותר. דיין ללא ספק אחת הזמרות המוכשרות בזירה הישראלית וגם הפעם היא מצליחה להביא משהו יחודיי.

לסיכום: לא מפסיקה להפתיע. ★★★★★  

 

בר גרוצקי - "הרסת לי הכל" 

אמנם לגמר של "הכוכב הבא" הוא לא הגיע, אך זה ממש לא מנע מבר גרוצקי (כן, אח של דנה גרוצקי) להמשיך לעשות מוזיקה. השבוע שחרר גרוצקי את סינגל הבכורה שלו "הרסת לי הכל" אותו אגב הוא כתב והלחין בעצמו. השיר החדש בוגר, מקצועי במיוחד ובעיקר מוצלח. זוהי כניסה מצוינת למוזיקה הישראלית של היום, במיוחד בעידן הנוכחי שלה ואני די בטוחה שבקרוב הוא יפסיק להיות האח של ויוכיח כמה הוא כוכב בפני עצמו.

לסיכום: התחלה מעולה. ★★★★★  

 

שווה האזנה

נופר כהן היא זמרת צעירה שהוציא ממש לא מזמן את סינגל הבכורה שלה ואת דניאל ליטמן אתם בוודאי מכירים מ"החממה", "שלטון הצללים", "צפוף" ועוד. השבוע קיבלנו סרטון מיוחד של השניים מבצעים את "לפעמים", הלהיט של אורי בן ארי. הביצוע קסום, עדין ויפייפה. השניים ללא ספק מוכשרים במיוחד והופעתנו לגלות על הכשרון הנוסף של כוכב הנוער הלוהט.

צילום פרטי
 

בתחילת השבוע הפגינו לא מעט מאזרחי ישראל נגד החלטת הממשלה לחוק האבות. כחלק מההפגנה שרו על הבמה המרכזית עילי בוטנר ורן דנקר עם שיר שללא ספק מתאים לשבוע שעבר עלינו - "שווים" בביצוע מצמרר ומעולה. את הסרטון המיוחד העלה בוטנר לחשבון האינסטגרם שלו עם תוספת מיוחדת של 'כולנו רקמה אנושית אחת חיה' כל האג׳נדות והאינטרסים, הפלגנות והמחנות, אפילו פוליטיקה וכל הנסיונות לייצר קרעים ברקמה הזו לא יצלחו. בסופו של דבר כולם שווים".

תגובות