משהו אוהב לנשמה: הקליפים הכי רומנטיים במיוחד בשבילכם. gettyimages.il/Kevin Winter, Gettyimages

משהו אוהב לנשמה: הקליפים הכי רומנטיים במיוחד בשבילכם

לכבוד ט"ו באב שיחגג ממש מחר, (ו), גיששנו ברשת אחרי הקליפים המוזיקליים הכי רומנטיים שיש והחלטנו לחלוק אותם איתכם כדי שגם אתם תוכלו להתרגש. מוכנים?

יום האהבה הגיע והרגשות עולים בעקבותיו, ולכן החלטנו לתת להם מקום בעזרת פלייליסט מלא בקליפים מרגשים במיוחד. אז לא משנה אם אתם נמצאים בדייט או בבית עם בן או בת הזוג או לבד, הקליפים הבאים שנוצרו לשירים רומנטיים ביותר יגעו בכם.  

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

Everything Has Changed 

השיר המקסים שהביאו לנו סוויפט ושירן לווה בקליפ יפה לא פחות. הקליפ מציג שני ילדים (שהם בעצם המיני מיס של הזמרים) שחווים התאהבות תמימה של יסודי. הקליפ הוא אחד הדברים הכי חמודים שראינו, במיוחד כשהוא כולל ריקוד סלואו ואינטרפטציות של ילדים לעולם המבוגרים. 

סוג הזוג: אהבה תמימה  

 

Take On Me 

א–אה! מצאנו שיר שכנראה לא תכירו, לפחות בשם, אך את המנגינה האייקונית אתם בטוח מזהים. בקליפ של השיר הקלאסי מתוארת אהבה המתרחשת בלא אחר מאשר קומיקס! הקליפ שהוא לעצמו הנאה ויזואלית, מראה איך העולם האמיתי והעולם המצויר משרתים שניהם את האהבה הראשונה של גיבור הקומיקס והקוראת. פלוס גדול, הקליפ הכי צועק אייטיז, שזו תקופה גדושה בסרטי נוער ושירים אייקונים. 

סוג הזוג: חוצה עולמות

 

I'm Not The Only One 

פה לא מדובר באהבה מהסרטים, הקליפ של השיר של סאם סמית' בכיכובה של דיאנה אגרון (גלי) גורם לנו לכאוב אך ממכר אותנו כל פעם מחדש. בקליפ מוצגת אישה היודעת כי בעלה בוגד בה, אך בזמן שבראשה מתחוללת סערה ותכנית נקמה, כל מה שהיא יכולה לעשות זה להסתיר את הידיעה ממנו. אנחנו נשברנו סופית.

סוג הזוג: אהבה סוערת אבל בשקט  

 

The One Who Got Away

הקליפ מראה לנו את פרי המבוגרת נזכרת באהבתה הצעירה והתוססת שנגמרה בצורה טראגית ביותר. השיר נותן לנו כל כך הרבה רגעים של שמחה מהולה בעצב וגורם לנו לרצות לתת חיבוק לפרי. גם בלי יסוד המוות או הפרידה, מדובר באהבה מעוררת קנאה שנשארה כזיכרון גם לאורך חיים שלמים.

סוג הזוג: על זמני  

 

Mirrors 

שמונה דקות שנותנות הרגשה זהה לצפייה בטיטאניק. בקליפ אנחנו רואים זוג החל מפגישתו הראשונה, דרך החתונה ועד שנותיו האחרונות. ואם זה לא מספיק, הסיפור מבוסס על סבתו וסבו של טימברלייק, כלומר הכי קרוב ורומנטי שיכול להיות. אפילו שהאישה המבוגרת בשיר מתאבלת על בעלה שמת (העוקב אחרי תנועותיה כמו מראה), הסיפור כולו נותן לנו טעם מתוק בפה של סיפור אמיתי ומרגש.

סוג הזוג: המראה לא משקרת המראה מראה.  

 

As Long As You Love Me 

מג'סטין אחד למשנהו. הקליפ הבא מציג אהבה אסורה. ביבר מוצג כילד הרע (מוכר לנו?) אשר לא מתקבל על ידי אבי אהובתו, אך זה לא מונע מהזוג להיות ביחד. השניים בורחים מהאב, למרות שלא עובר זמן רב לפני שהאב תופס אותם ומרביץ לביבר. בכל זאת מדובר באהבה יפה ומלאת תשוקה שנעטפת בריקודים יפים ובקולו של ביבר.

סוג הזוג: ג'סטין ג'סטין ילד רע, אני אוהבת אותו כל כך נורא!  

 

You Belong With Me 

התחלנו בטיילור וסיימנו בטיילור, מה לעשות שמדובר במלכת הקיטש. בקליפ הראשון דובר על אהבה ביסודי, אך פה מדובר על אהבה בתיכון. בתחילת הקליפ טיילור החנונית נמצאת עמוק בפריינדזון של השכן החמוד שלה, איתו היא מדברת בעזרת פתקים. אך אל דאגה ילדים כי טיילור החנונית תהפוך בסוף הקליפ לטיילור הבת הלוהטת של השכן ותציל את הגברבר מטיילור הביצ'ית. סוף טוב הכל טוב.

סוג הזוג: אהבת נעורים שכולם רוצים. 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות