סיכומוזיקלי: אניה בוקשטיין מרגשת במיוחד. צילום מסך מיוטיוב

סיכומוזיקלי: אניה בוקשטיין מרגשת במיוחד

יום שישי הגיע! ואם הייתם עסוקים בהנאות של החופש הגדול, אנחנו כאן עם כל מה שקרה במוזיקה הישראלית השבוע. והפעם: אגם בוחבוט משתפת פעולה ומרגשת, התקווה 6 וחנן בן ארי על במה אחת וגם, מתמודדי "דה וויס" ו"אקס פקטור" חברו לסינגל משותף

גם השבוע הכנו לכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל כמה מהסרטונים המוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

אניה בוקשטיין - "סימן" 

רגע לפני שאניה בוקשטיין ילדה השבוע את בתה הבכורה היא הספיקה לשחרר סינגל חדש מתוך האלבום הבא שלה. את הסינגל החדש, "סימן" כתבה והלחינה בעצמה. השיר מרגש, עדין ויפייפה להפליא. לשיר מצטרף קליפ מרשים בשחור לבן. בוקשטיין לא מפסיקה להוכיח את עצמה אף לו לרגע והיא ללא מצליחה גם הפעם להביא שיר מצוין, איכותי ואמיתי. 

לסיכום: מוצלח ומרגש. ★★★★★ 

 

אגם בוחבוט - למחייכים אל החיים 

השבוע יצא שיר הנושא של עמותת "מחייכים אל החיים" (עמותה שפועלת למען ילדים עם צרכים מיוחדים ומשפחותיהם). את השיר שרה הזמרת הצעירה אגם בוחבוט, השיר מקסים, מרגש, בעל מילים קסומות וקליפ שמוסיף לא מעט לרגש. בנוסף, בוחבוט מבצעת אותו בצורה מצוינת ויחודית. 
 
לסיכום: שיר מיוחד. ★★★★★ 
 
 

אדל - "מרגיש לי לבד" 

רגע אחרי שהוציאה אדל את "נשימה" ו"בומבסטיי" היא שחררה השבוע את "מרגיש לי לבד", סינגל חדש ושלישי במספר שכתב והלחין לה אבי אוחיון כאשר בלחן לקח חלק גם מתן דרור. הסינגל החדש קסום, בעל קליפ מיוחד בים ומילים סוחפות. גם הביצוע של אדל לשיר מצוין והיא ללא ספק אחת הזמרות היותר מיוחדות שיצא לי לשמוע לאחרונה. אגב, בקרוב אדל תופיע במופע מיוחד בארגנטינה שם יתאחדו כוכבי "כמעט מלאכים", "המורדים" ו"קטנטנות". 
 
לסיכום: ממשיכה להוכיח את עצמה ולהביא הרבה גאווה. ★★★★★ 
 
 

אנה טימופיי ואלי חולי - "עד אליי" 

השבוע גילינו מה קורה כששני פיינליסטים של תכנית ראליטי שונות נפגשים - הוא (אלי חולי) היה ב"The voice" והיא (אנה טימופיי) כיכבה ב"X Factor" והשבוע השניים הוציאו יחד שיר חדש - עד אליי". השיר עדין, רגוע ובעיקר מביא איתו משהו מאוד נעים, שילוב הקולות בין השניים מוצלח במיוחד וזהו ללא ספק אחד הדואטים היותר טובים ומעניינים שיצא לי לשמוע. 

לסיכום: שיתוף פעולה מסקרן ומוצלח. ★★★★★ 

 

שווה האזנה 

השבוע הופיעו להקת התקווה 6 בפסטיבל "חוצות היוצר" שבירושלים שם גם אירחו את הזמר חנן בן ארי, בסרטון מיוחד שהעלו הלהקה לחשבון האינסטגרם שלהם בו הם מבצעים את "החיים שלנו תותים" של בן ארי. הביצוע כיפי, ומעולה והשילוב בין הלהקה לבן ארי לא פחות ממושלם. 
 
 
השבוע העלתה הזמרת הצעירה רום שינדלר סרטון מיוחד לחשבון האינסטגרם שלה בו היא שרה את "הכי קרוב אלייך" של עילי בוטנר ואביב אלוש בביצוע מרשים, מיוחד ומעולה. את הסרטון היא צילמה לנוף ההרי של אילת שלגמרי הצליח להביא לסרטון עוד כמה נקודות. סך הכל סרטון מוצלח, עם ביצוע מצוין ל"הכי קרוב אלייך" ולגמרי שווה האזנה. 
 

 

 

 

 

תגובות