בדרך שלו: ג׳יימס צ׳ארלס מתמודד השיימינג בשיר שכתב. צילום מסך מיוטיוב

בדרך שלו: ג׳יימס צ׳ארלס מתמודד השיימינג בשיר שכתב

היוטיובר המוצלח ג’יימס צ’ארלס מוכר בעיקר בזכות סרטוני הביוטי שלוו. ולצד ההצלחה הגדולה הוא נחשף לתגובות רעות על בסיס יומיומי, אלא שעכשיו הוא החליט להחזיר לטוקבקיסטים בדרך מוזיקלית במיוחד. האזינו

בעולם המוזיקה ובכלל אנשים נחשפים לתגובות שליליות לא מעט, העניין הופך לקשה עוד יותר כשאתה כוכב רשת גדול כמו ג'יימס צ׳ארלס. כוכב היוטיוב שמוכר בעיקר בזכות סרטוני הביוטי שלו ומעט קאברים שמפרסם, צ'ארלס משתף לא מעט ברשתות החברתיות. וכמו כל כוכב רשת יש אנשים שלא חוסכים ממנו את התגובות הלא נעימות והפעם החליט להחזיר לכל ההייטרים בדרך מצויינת במיוחד, דרך המוזיקה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את הוידאו צ'ארלס העלה אמש (ג') לחשבון היוטיוב שלו בכותרת "שר את התגובות הרעות שלי", וכתב בתיבת המידע של הסרטון "יש מגמת עלייה של תגובות רעות ביוטיוב, ואני רוצה לעורר אותכם דרך הסרטון הזה בו אני שר את התגובות הרעות שאני מקבל, התגובות האלה מהירות והכי קשות לקרוא על בסיס יום יומי. לא משנה כמה אנו (כוכבי הרשת) מנסים להיות המודל לחיקוי שלכם זה עדיין קשה לנו לחוות את התגובות הללו"

 

בשיר המיוחד שהכין צ'ארלס ישנם בתים ופזמון, בהתחלה הוא יצר בית עם התגובות הרעות שקיבל ולאחר מכן שר "יש כל כך הרבה שנאה, אבל אני מרגיש נהדר, כל פוסט ויראלי שאתם מעלים גורם לי לצמוח" מן אמירה צינית להייטרים שהם ימשיכו כי זה מחזק אותו. לאחר מספר בתים של שנאה הוא מתחיל לשיר את התגובות הטובות שהוא מקבל ומראה ניגוד מסוים ואת הצד הטוב של יוטיוב, "יש כל כך הרבה אהבה, שגורמת לי לראות את הצד החיובי, זה מביא לי תקווה". שיר מלא בתקווה, אמנם שיר לא אמיתי אך המסר שלו חשוב ומרגש במיוחד.

תגובות