הכי פריסטייל: שיר הנושא של הפסטיגל נחשף. צילום: באדיבות יחסי ציבור

הכי פריסטייל: שיר הנושא של הפסטיגל נחשף

אחרי הליהוקים המיוחדים, הצילומים והטירוף סביב חשיפת הנושא של מופע הפסטיגל לשנת 2018, כעת אנו זוכים להתרגשות שהיא גם התמכרות חדשה - שיר הנושא!

מעלים הילוך. אחרי שקאסט הפסטיגל נחשף ואחרי צילומי הסרט הרשמי של המופע החדש, הגיע הזמן להתכונן בדרך נוספת לקראת מופע חנוכה הלוהט עם שיר הנושא השנתי של "פריסטייל פסטיגל" שהשתחרר לפני זמן קצר (ב').

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כיאה לעלילת המופע, השיר עשוי באווירת דאנס-פופ והוא קצבי וממכר, כזה שעושה חשק לרקוד ולזוז ואף לפנטז שאנו חלק מקאסט המופע ולו לרגע. השיר החדש מדגיש את המסר השנתי של המופע - מה שתבחרו להיות ומה שתרצו לעשות - אתם תוכלו. את השיר מבצעים כוכבי המופע: נועה קירל, יהונתן מרגי, משה פרץ, אליאנה תדהר, שירה לוי, עדי חבשוש, עדן מאירי, עומר חזן, אורי לייזרוביץ', עפר שכטר, ניב סולטן וריף נאמן.

 

הקליפ (שביים רועי פלורנטין - ״החממה״, ״שכונה״) המלווה את השיר, מהווה הצצה לסרט המקדים הרשמי שייצא בסוף החודש וגם הוא עמוס בריקודים ובכוכבים האהובים עלינו. את השיר כתב והלחין דורון מדלי שהשנה זכה באירוויזיון יחד עם נטע בשיר ״TOY” אותו כתב והלחין עם סתו בגר.  

הפסטיגל ייקרא השנה "FreeStyle# פסטיגל" ועלילת המופע תעסוק בשתי חבורות שונות מאוד שיש רק משהו אחד שמאחד אותן - המוסיקה. שתי הלהקות בעלילת הפסטיגל נאבקות זו בזו - מצד אחד "להקת האקדמיה", שזוכה כל שנה בתחרות הלהקות וכנראה שלא במקרה. "האקדמיה" מתאמנת תחת סטנדרטים קשוחים ובלתי מתפשרים אותם מכתיבה מנהלת הלהקה אליאנה. כוכבת הלהקה היא קירל, אחייניתה של אליאנה בעלילה, שמשתוקקת להביא אל הבמה דווקא יותר מה"אני האמיתי" שלה ומהסגנון המוסיקלי אליו היא מחוברת.

© לוגו הפסטיגל

מהצד השני עומדת להקת ה"סטריט פייטרס", להקה מחתרתית ומחוספסת, שבראשה עומד מרגי, המנהיג השקט של הלהקה, נער בעל כריזמה שרק רוצה לשיר ולרקוד. מרגי נאלץ להתמודד עם אחיו הגדול משה (פרץ), שפרש מעולם הזוהר ולא מעוניין שאחיו הקטן יכנס גם הוא לעולם הזה.

כאשר להקת הסטריט פייטרס "פולשת" ללופט נטוש, הם מגלים שהוא שייך ללא אחר מאשר עידן רייכל.
רייכל מתרשם מהחבורה הצעירה, מעודד אותם להירשם לתחרות הלהקות הגדולה ומשמש להן כמעין מנטור. לפני תחרות הלהקות, מתקיימת מסיבה בה מרגי פוגש את נועה. מה שהם לא יודעים הוא שכבר קיים ביניהם קשר "מורכב", מן העבר. קשר הקשור באליאנה ובמשה. השניים מתאהבים ולא יתנו לשום דבר לעצור אותם.

תגובות