חוזר או לא? יוצא האולטראס בשיתוף פעולה חדש. צילום מסך מהקליפ

חוזר או לא? יוצא האולטראס בשיתוף פעולה חדש

סדריק בן שבת, הזכור לכולנו מלהקת "האולטראס" משחרר אלינו סינגל נוסף הבוקר (ה'), בו הוא מארח את נתנאל פורטל. במה חידש הזמר? האזינו

לפני קצת יותר משנה החליט הזמר סדריק בן-שבת לצאת לקריירת סולו לאחר שיתוף פעולה עם אלי פרץ ודן ברטוב בהרכב האהוב: "האולטראס". מאז ועד היום, הספיק בן שבת לצבור מספר מכובד של שירים ובניהם "בית ספר", "ילד מכונה" ו"כמה חם כמה יופי". בנוסף, הספיק לצבור קהל תומך ואפילו לשתף פעולה עם אמנים נוספים. הבוקר (ה'), משחרר אלינו את הסינגל החדש שלו "לא חוזר".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הסינגל, אותו כתב והלחין בן שבת בעצמו לצידם של אושי דאבן ונדב יעקבי, נותן פייט רציני לסינגלים הקודמים ונראה כי הזמר עולה בסולם ההצלחה. הוא מדבר על אהבה נכזבת אך בכל זאת מצליח לשמור על וייב מטורף מתחילתו ועד סופו. את הפזמון שר נתנאל פורטל, איתו שיתף בן שבת פעולה ויחד עשו עבודה מעולה. בנוסף, צירף הזמר קליפ משוגע המדמה מסיבה מטורפת ואפילו זיהינו שם את ראובן (טדרוס) ארגאי חבר ההרכב "אקסום".

 

מאז תחילת קריירת הסולו, היה נדמה כי בן שבת שומר על קו מסויים שמשלב פופ וראפ. בסינגל החדש הסגנון הוא פופ קצבי המשלב את הסגנון הים תיכוני ואין ספק שהוא מתעלה על כל סינגל ששמענו עד כה מהזמר. אז אנחנו לחלוטין מצפים לסינגלים הבאים!

תגובות