הכירו את רום: "משתדלת לשלב מגוון של סגנונות". צילום מסך מהאינסטגרם

הכירו את רום: "משתדלת לשלב מגוון של סגנונות"

כמו בכל שבוע, גם היום אנו מציגים בפניכם זמר חדש בתעשיית המוזיקה המקומית. והיום, הכירו את רום שינדלר ותגלו מי המודל לחיקוי שלה ומה השאיפות שלה לעתיד

כבר בכיתה ב' רום שינדלר הבינה שכאשר תגדל תעסוק במוזיקה, מאז היא עובדת במרץ להשגת החלום הנחשק במקצוע שרבים רוצים להצליח בו אך רק מעטים מצליחים. כבר בסינגל הראשון שלה היא הפתיעה את כל הסובבים אותה בכמויות של כישרון שזיכה אותה בעשרות אלפי צפיות בזמן קצר. תתחיללו לשנן את השם כי אנחנו לגמרי בטוחים שעוד תשמעו אותו בעתיד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת לעסוק במוזיקה ומדוע?

"כבר בכיתה ב' התחלתי ללכת לכל מיני אקדמיות, חוגים ודברים בסגנון. אבל באמת התחלתי להתעסק בזה כשהגעתי למגמת מוזיקה בתיכון ומשם זה פשוט התגלגל".

מה מושך אותך לעולם המוזיקה?

"תמיד הייתי מחוברת למוזיקה, מגיל מאוד צעיר אני זוכרת את עצמי מקשיבה לנינט וחולמת להצליח כמוה, היא תמיד נתנה לי השראה להמשיך ולעבוד קשה".

 

לאחרונה הוצאת את הסינגל "יחזור", איך הייתה העבודה עליו?

"העבודה נמשכה המון זמן אבל נהנתי מכל רגע של עבודה, זה סינגל שכתבתי לפני שנתיים ורק עכשיו החלטתי שאני בשלה לשתף אותו עם הקהל. עבדתי עליו עם שני מפיקים מוכשרים בשם טל רונן ובנואה והיה ביננו חיבור מעולה שמאוד תרם לעובדה שהתוצר הסופי יצא בדיוק כמו שרציתי".

השיר שלך הגיע ליותר מ50 אלף צפיות, ציפית שההצלחה תגיע כבר בסינגל הראשון?

"מעולם לא חשבתי שזה מה שיהיה. לאמנים צעירים מאוד קשה לעשות את הצעדים הראשונים בעולם המוזיקה וידעתי שמאוד קשה להצליח כבר בסינגל הראשון. ואז מספר הצפיות התחיל לעלות ואנשים הגיבו ועשו קאברים סופר מרגשים וזה פשוט מדהים ואני אסירת תודה על זה".

איפה הכי היית רוצה להופיע?

"כמובן ששוני וקייסריה אבל אלה שאיפות בעדיין רחוקות ממני אבל אני מקווה שיום אחד יקרו, מי יודע אולי יום אחד אני גם אחצה את גבולות הארץ ואופיע בחו"ל".

 מי המודל לחיקוי שלך?

"נינט היא לגמרי המודל לחיקוי שלי. מגיל ממש צעיר אני לגמרי מעריצה אותה ברמה של ללכת לכל הופעה שלה וזה שהיא עברה לחו"ל לגמרי שבר אותי ואני לוקחת ממנה המון השראה".

ראיתי באינסטגרם שלך שאת מעלה המון קאברים, את חושבת שהרשת החברתית זה פקטור שכל אומן צעיר צריך לקחת בחשבון כדי להצליח בעולם המוזיקה?

"אני חושבת שזה אחד הדברים הכי חשובים היום, זה מטורף כי הכל קורה ברשת. אני יכולה להגיד לך בוודאות שבזכות הקאברים שאני מעלה אנשים ממשיכים לעקוב אחריי ולהמשיך להתעדכן במה שאני עושה. בסופו של דבר אם אתה לא מעלה דברים לרשתות החרתיות שלך את מפסיקה להיות רלוונטית ואנשים עוברים למישהו אחר".

איך את מגדירה את הסגנון המוזיקלי שלך?

"הייתי מגדירה אותו כפופ-רוק, זאת אומרת לא לגמרי סגנון הפופ שאנחנו רואים היום אלא משהו שמשלב יותר רוק ודברים שאני מכירה טוב כי גדלתי עליהם. אבל עם זאת החומרים החדשים שאני מתכוונת להוציא משלבים יותר מוזיקה מזרחית, אני משתדלת לשלב מגוון של סגנונות שבסופו של דבר ייצור את רום שינדלר".

אם היית יכולה לבחור כל אומן ולבצע איתו דואט, במי היית בוחרת? למה?

"נראה לי שהייתי בוחרת בנתן גושן, כי אני מאוד אוהבת את השירים והכתיבה שלו, הוא יוצר מדהים בעיני והוא אפילו העלה פעם קאבר שלי וזה היה ממש מרגש".

איפה נראה אותך בעוד 10 שנים?

"אני מקווה כמה שיותר גבוהה, אני מכוונת הכי גבוה שאפשר. אני מקווה שתוך כמה שנים יהיה לי כבר קהל גדול בהופעות ואני אופיע עם ההרכב שלי ובעיקר לעשות מוזיקה שתגיע לכמה שיותר אנשים".

 

 

תגובות