בחזרה לשגרה: הפלייליסט המושלם לחזרה לבית הספר. צילום מסך מיוטיוב

בחזרה לשגרה: הפלייליסט המושלם לחזרה לבית הספר

השבוע הראשון של תחילת הלימודים מתחיל ממש היום וזה בדיוק הזמן לחדש את הפלייליסט שלכם במגוון שירים שיעזרו לכם לעבור את השנה החדשה. מוכנים?

מוזיקה פוגשת אותנו כמעט בכל מקום בחיים שלנו, גם בבית הספר. אם בשירים שאנחנו שומעים בדרך אליו, או באמצע השיעור עם אוזניות שמסתירים עם השיער ויש כאלה שאפילו מכינים שיעורי בית ולומדים למבחנים עם מוזיקה ברקע. היום אספנו לכם את השירים המושלמים לסיטואציות שכל תלמיד נתקל בהן בשגרת הלימודים העמוסה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

סיום חופש

נועה קירל מתחילה בעצמה את שנה הלימודים החדשה ויש לה שיר אחד שמתאים בדיוק לסוף החופש - "ביי לחופש". השיר קצבי, פופי ולגמרי יגרום לכם להתחיל את השנה החדשה עם חיוך ענקי על הפנים (עד לחופש הבא כן?).

 

שעון מוערר

זה הרי ידוע ששעון מעורר חייב להיות שיר שאנחנו ממש אוהבים ושיר שיגרום לנו להתעורר עם קצב ואפילו טיפה רעש. ולכן - השיר המושלם הוא ללא ספק - "בוקר טוב" של עומר אדם. כי הרי מה יותר טוב מאשר לקום לקולו של אדם שעוד אומר לנו בוקר טוב?! 

 

בדרך לבית ספר

"תחזיקו" של רוני דלומי הוט לגמרי אחד השירים שיותר כיף לשמוע באוזניות בדרך לבית ספר. יש בו משהו מאוד חזק שלגמרי יגרום לכם להתעורר ולהתאפס על הבוקר רגע לפני השיעור הראשון. מה גם שזה אחד השירים היותר מוצלחים שיצאו בשנים האחרונות אז לגמרי שווה לכם לשמוע אותו בכל שעה.

 

 

לפני חופש

השיר "עניין של זמן" יצא הרבה אחרי שבה רובכם נולדתם (שנת 1993) אבל אין ספק שהוא עדיין ה-שיר המושלם ליציאה לחופש. השיר ממכר, נוסטלגי, כיפי ובעיקר מעולה! הוא לגמרי מכניס אותנו לאווירה הכיפית של החופש ומזכיר לנו להנות מכל רגע ורגע עד החזרה לשגרה.

 

לפני מבחן

לפני שעושים מבחן מה שצריך זה בעיקר הרבה ביטחון והשיר שיחדיר בכם הכי הרבה ביטחון הוא "Fight song" שמבצעת הזמרת צעירה רייצ'ל פלאטון. מעבר ללחן העוצמתי שלו המילים בו יחדירו בכם הרבה אמונה עצמית ויתנו לכם את האישור שגם אם אף אחד אחר לא מאמין בכם אתם יכולים לעשות את זה.

 
תגובות