סיכומוזיקלי: לי בירן חוגג וליאור קקון בסינגל חדש. צילום מסך מאינסטגרם

סיכומוזיקלי: לי בירן חוגג וליאור קקון בסינגל חדש

רגע לפני החזרה ללימודים - קבלו את השירים האחרונים מהשבוע החולף והפעם: ישי ריבו בשיר חדש ולי בירן חוגג עשור של קריירה

גם השבוע הכנו לכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל כמה מהסרטונים המוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ליאל ורון כהן - "ללכת לנצח"

השבוע שחררה הזמרת ליאל סינגל חדש בהפתעה - "ללכת לנצח" אותו היא מבצעת לצד רון כהן שגם כתב והלחין את השיר. נעשתה בשיר הזה עבודה מעולה - הקולות שלהם שונים כל כך וזה בדיוק מה שהופך את השיר למצוין. הוא סוחף, מסקרן, מעלה מחשבום והזדהות ובעיקר נעים לאוזן. השיר בסך הכל מצוין ואמיתי וקולותיהם של השניים מתחברים זה חזה בצורה מעולה ומיוחדת והם מתחברים למילים וללחן בצורה לא פחות ממצוינת.

לסיכום: שיתוך פעולה מיוחד ומעולה. ★★★★★

 

ליאור קקון - "בלי מילים בינתיים"

ליאור קקון היא זמרת צעירה, עוד לא בת 20 וכבר  הספיקה להשתתף בתכנית ראליטי, להתגייס ולהוציא 2 סינגלים. השבוע הוציאה קקון סינגל חדש - "בלי מילים בינתיים" כתב והלחין מתן עגמי. השיר, פשוט ומצוין, הוא מבליט את יכולות השירה של קקון הצעירה שמבצעת את השיר הצורה לא פחות ממושלמת. סך הכל שיר מעולה, זורם ונעים וקקון מוכיחה את עצמה שוב.

לסיכום: פשוט, ממכר ומצוין. ★★★★★

 

 

ישי ריבו - "שטח אפור"

השבוע הוציא הזמר והיוצר ישי ריבו סינגל חדש מתוך האלבום השלישי (שכבר יצא) - "שטח אפור" שהוא גם שיר הנושא של האלבום. השיר מיוחד, נעים, סוחף ובעיקר מרגיע עם לחן עדין, מילים נעימות ובעיקר עם קולו הכל כך מיוחד (ונדיר) של ריבו. סך הכל שיר טוב, הוא רגוע וסוחף, מביא משהו מאוד אחר ונכון למוזיקה הישראלית ובעיקר מוצלח, ריבו ללא ספק מצליח להביא משהו יפייפה למוזיקה הישראלית והדי מקובעת של ימנו.

לסיכום: יחיד במינו. ★★★★★

 

שווה האזנה

השבוע העלתה הזמרת טל גבעמיר ביצוע מיוחד לחשבון האינסטגרם לצידו של ניב דמירל. בסרטון שהעלתה השניים שרים את "אל תפסיקי לרקוד" של דמירל. הביצוע מעולה והשילוב בין השניים לגמרי גורם לנו לחשוב על שיתוף פעולה של השניים בעתיד. מה אתם חושבים?

 

בתחילת השבוע העלתה הזמרת והיוצרת תמר יהלומי סרטון מרגש במיוחד לחשבון האינסטגרם שלה בו היא מבצעת את "חיים שלי" (אותו היא כתבה, הלחינה, עיבדה והפיקה מוזיקלית לצד יונתן קלימי) בהצעת נישואין.  יהלומי, מבצעת את השיר בצורה מרגשת ומוצלחת. אין ספק שהיא אחת הזמרות המוכשרות בתעשיית המוזיקה הישראלית, ואני לא יודעת מה איתכם אבל אני די מחכה לסינגל שלה.

שווה לדעת:

השבוע ציין הזמר לי בירן עשור לגמר "כוכב נולד 6" שם כזכור הגיע למקום השני והמכובד. בפוסט מרגש שהעלה לחשבון האינסטגרם לצד סרטון עם ביצוע הגמר שלו ציין בירן כי "אם תצפו בסרטון עד הסוף תראו אותי עושה לב עם הידיים. הלב הזה מסמל את הכרת התודה שלי לכם ולחיים האלה שקיבלנו". לגמרי נקודת דרך משמעותית ומרגשת.

 
 
תגובות