צליל חדש: ערוץ מוזיקה מברך אתכם לשנה החדשה. צילום מסך מיוטיוב

צליל חדש: ערוץ מוזיקה מברך אתכם לשנה החדשה

לראש השנה יש המון מנהגים מיוחדים, אבל שום חג הוא לא מושלם בלי קצת שירים. אספנו לכם את את השיר הכי מתאים לכל אחד מהמנהגים

ראש השנה הוא חג שמסמל התחלות חדשות וכמו כל חג גם לו מצורפים שלל מנהגים מיוחדים שאופיניים רק לו ומיחדים אותו. כמו בכל סיטואציה בחיים הכל הופך להיות קצת יותר טוב שמוסיפים לו שירים, היום התאמנו לכל מנהג את השיר המושלם בשבילו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

תפוח בדבש

המנהג הראשון הוא המנהג האהוב ביותר על ילדים, בעיקר כי הוא מערב אוכל מתוק וטעים, ועם כל כך הרבה מתוק השיר California של קייטי פרי הוא לגמרי השיר המושלם להמתיק לכם את השנה! הקליפ שלו מלא בסוכר ודברים מתוקים ותמיד שאנחנו צופים בו אנחנו רוצים לאכול עוד קצת מתוק.

 

התחלה חדשה

הבא בתור הוא אחד המנהגים שהכי מזוהים עם ראש השנה, התחלות חדשות! וכמובן שהשיר שהכי מתאים הוא "התחלה חדשה" שמבצעים הפרויקט של רביבו. השיר מזכיר לנו שמה שהיה נשאר בעבר ואנחנו לא יכולים לשנות אותו, אבל על העתיד שלנו אנחנו אחראיים ובו אנו צריכים להתמקד.

 

שיסתלקו אויבנו

המנהג הבא הוא מנהג בו אנו מאחלים לאויבים שלנו להיעלם מחיינו, השיר שמדבר על זה בצורה הכי טובה הוא השיר "מדברים" שאיתו פרצה נועה קירל לחיינו. מאז היא הספיקה לסמן את מקומה גאחת הזמרות המובילות בארץ וכשהשיר הראשון שלך הוא כל כך טוב זה היה רק עניין של זמן מהרגע הראשון.

 

שירבו כרימון

זהו אחד המנהגים המזוהים ביותר עם החג, ובו אנו מאחלים שעמנו רק יגדל ויפרח. השיר שבחרנו הפעם הוא השיר "Rap god" של הראפר אמינם והוא השיר שמכיל הכי הרבה מילים בעולם ממש כמו גרעיניו של הרימון.

 

שנה טובה ומאושרת

המנהג האחרון הוא איחולי שנה טובה ומאושרת לכל הסובבים אתכם והשיר "smile" של סיה לגמרי עושה עבודה מושלמת. בקליפ שלו ניתן לראות את הילדות שכיכבו בסרט המצליח "אנני" כשהן מפזרות חיוכים לכל עבר ועושות הרבה כיף וטוב לאנשי ניו יורק באמצע שגרת היום יום העמוסה שלהם. אנחנו מבטיחים שהוא יגרום לכם לחייך!

 
תגובות