סיכומוזיקלי: איתי לוי, נועה קירל ומה קשור בשיר משותף. באדיבות יחסי ציבור

סיכומוזיקלי: איתי לוי, נועה קירל ומה קשור בשיר משותף

אם הייתם עסוקים בלהכין את עצמכם לצום כיפור וקצת פספסתם את השירים שיצאו בשבוע האחרון הטור השבועי שלנו זה המקום בשבילכם! והפעם: כוכבי הסדרות האהובות משתפים פעולה, זוכת "אביב או אייל" יוצאת לדרך ואדיר גץ מרגש באינסטגרם

גם השבוע הכנו לכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל כמה מהסרטונים המוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מוטי טקה - "היגיון"

הזמר האהוב, מוטי טקה, מוכר לנו מעיקר בזכות הלהיטים ״בלבלה״, ״בום בום״ ו״ככה לא עוזבים״. השבוע הוציא מוטי טקה את הסינגל ״היגיון״, השיר שקט מתחילתו, נעים ומלטף, הוא רגוע מאוד ומרגש. ב"היגיון" אנחנו בהחלט רואים את הלהיט הבא. אין ספק שנשמע אותו עוד הרבה, יחד עם שירים נוספים מתוך האלבום שהוציא השבוע.

סיכוי טוב להיות להיט ★★★★

 

מצדה איש ימיני - "איפה הוא היום"

זוכת התכנית ״אביב או אייל״, מצדה איש ימיני, אומנם רק בת 16 אך כבר הוציאה השבוע את סינגל הבכורה שלה ״איפה הוא היום״. עם השיר כבשה את הבמה (ואותנו) בגמר התכנית וזכתה בתואר תגלית השנה. את השיר הלחינו וכתבו אבי אוחיון ואסי ישראלוף יחד עם עיבוד והפקה מוזיקלית של יעקב למאי.

בסינגל שומרת מצדה על הסגנון ים-תיכוני רגוע, שקט ואהוב.  מצדה מוכיחה לנו שהיא לגמרי כאן כדי להישאר, עם שיר מרגש וזורם בטירוף, כזה שגם אלו שפחות אוהבים שירים מהז'אנר יכולים להתחבר אליו. זוהי התחלה מדהימה של קריירה מוזיקלית לזמרת הצעירה.

היא תגיע רחוק ★★★★★

 

אל האור  - לזכרה של אלה אור "ל

השיר ״אל האור״ נכתב על הנערה אלה אור ז״ל תלמידת י״ב ממעלה אדומים אשר יצאה למכינה קדם צבאית לפני כארבעה חודשים עם עוד עשרים וארבעה בני נוער ונספתה באסון בנחל צפית. חברותיה של אלה הוציאו השבוע שיר שכתבו לזכרה, בעזרת שיתוף פעולה מדהים עם נטע אבוקסיס ואבישי רוזן, בביצועה של מיה משרקי.

השיר שכתבו חברותיה לזכרה הוא שיר מרגש, כזה שלא ישאיר עין אחת יבשה, הוא מעלה פלאשבקים לאותה טרגדיה נוראית ובהחלט מציג לנו צד אחר בסיפור, בשיר אנחנו נחשפים לאישיותה של אלה אור ז״ל, לתכניות לעתיד, החלומות והקושי שבאבדה הגדולה. כמה רגש ועוצמה בשיר אחד.

תרשו לעצמכם לדמוע ★★★★★

 

נועה קירל, איתי לוי ושלישיית מה קשור

אתמול (ה') השתחרר קאבר מיוחד לשיר המוכר והאהוב של אריק סיני - "סיבה טובה" (שקיבל בגרסה החדשה את השם "הנה זה בא") . את הקאבר המיוחד מבצע איתי לוי יחד עם נועה קירל, שלישיית חברי ״מה קשור״: ציון ברוך, אסי ישראלוף ושלום מיכאלשווילי.

השיר והקליפ נוצרו לכבוד השקת המיתוג הדש של HOT בהשתתפות כ-40 כוכבי הסדרות הגדולות שלהם וביניהם: "כפולה", "זגורי אימפריה", "שבאבניקים", "אנחנו על המפה", "איטגירלז" ועוד. החידוש עצמו בהחלט כייפי, קליל, מרענן ונותן טאצ' אדג'י לכל הסיפור.

לא יכולים להפסיק לשמוע ★★★★★

 

שווה האזנה

אדיר גץ

אחד מהזמרים המקומיים הכי אהובים עלינו, אדיר גץ, החליט לשתף השבוע בביצוע מיוחד ליום כיפור קאבר לשיר "עננו", ביצוע מרגש שמתאים לתקופת הזמן.

נועה בל

נועה בל היא יוצאת "הכוכב הבא", זמרת, שחקנית וכותבת שירים המוכרת לנו בעיקר בגלל העובדה שהיא בתם המאומצת של קרן פלס ונעם טור. השבוע בל העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סרטון מרגש בו אנחנו נחשפים פעם נוספת אל קולה הקסום ומרגש. אנחנו בטוחים שזאת רק תחילת דרכה ושנשמע ממנה עוד הרבה בקרוב.

 

תגובות